Ocena: 0 [0]
Bober
[2010-03-21 19:26]
Poczytałem sobie komentarze...
...od góry do samego dołu robiąc przerwy na brawa dla Eddyego.Wnioski nasuwają się niezmiennie te same.Lewactwo nigdy nie wyjdzie ze swoich śmierdzących pieluch.
odpowiedz
pokaż 4 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Anons
[2010-03-21 19:55]
Prawiczku, Ty jesteś zabijający swoją ignorancją i brakiem jakichkolwiek uczuć (o rozumie nie wspomnę).
To co Ania wspomniała o podobnych Tobie jest na 100% prawdziwe.
Ty też łosiu jeden prawiczku wejdź na Twoją Tubę lub jak kto woli You Tube i wpicz "Afghanistan Battle in Helmand Province, Kandahar, Nangarhar, Kunar".
Zobacz co Twoi pomagierzy robią z ludzi.
Ciebie Twoim pomagierzy by pewnie też spuścili to takiego samego rynsztoka.
Ale z Ciebie prymityw, tylko jako argument pieluchy wystawiasz.
(Twoje ???? ;-) )
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Siktyr Sene
[2010-03-21 21:53]
Ludzie widzą że w Polsce i lewactwo i prawica - jest samo...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Siktyr Sene
[2010-03-21 21:57]
Ocena: 0 [0]
~Monsieur
[2010-04-10 02:29]
ty Bober jestes tepy tluk, wydaje sie tobie, ze jak lizesz d...e kazdemu nastepnemu prezydentowi to jestes wybitny Amerykanin, g...o jestes a nie Amerykanin, Ameryke to zbudowano na wartosciach zapisanych w Konstytucji Amerykanskiej , na pracy i na tolerancji a nie tluku na wojnach ktore powiekszaja deficyt i dlug publiczny, poogladaj co mowi Ron Paul tluku
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~eddy
[2010-03-21 08:15]
Gdyby te tłuki....
protestujące miały mózgi i umiały ich używać to by zrozumiały że USA ma własnie masę szmalu z tego ze prowadzi wojny! Że wojny dają miejsca pracy i przynoszą dochody! Że przejęcie pewnych krajów w swoje strefy wpływów oznacza większa kasę dla kraju a co za tym idzie na wydatki socjalne , zasiłki i tworzenie nowych miejsc pracy. USA wszak zbrojeniówką stoi!
Dlaczego sprzedają tyle sprzętu za niesamowite pieniądze? Bo jest to sprzet sprawdzony i przetestowany w prawdziwych wojennych warunkach! No ale kto to protestuje? Lewactwo. Darmozjady które nie tylko są głupi ( choćby z uwagi na to co powyżej opisałem) to i nauczone tylko protestowania a nie pracy!
odpowiedz
pokaż 39 ukrytych odpowiedzi
pokaż 34 wcześniejsze odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~hehehe
[2010-03-21 22:19]
"W swej książce "Derailing Democracy" (dosł. "Wykolejając demokrację"), David McGowan pisze: "Od Drugiej Wojny Światowej, akcje militarne Ameryki w takiej czy innej formie spowodowały więcej śmierci i zniszczenia na całym świecie niż podobne akcje jakichkolwiek innych krajów." Jeden z najbardziej cenionych na świecie mężów stanu, Nelson Mandela, potępił politykę zagraniczną USA nazywając ją "zagrożeniem dla pokoju na świecie."
Kaz Dziamka, redaktor The American Rationalist, USA
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Alize
[2010-03-21 23:48]
Świetnie, te tłuki niech się udławią.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~esio
[2010-03-22 08:09]
Tak patrzę na to co piszesz....Na ten cały twój dialog z samym sobą...Ty zwyczajny kretyn jesteś! A fakty tak poprzeinaczałeś że nawet nie chce mi się tego prostować bo zajęłoby mi to pół dnia zeby ci udowodnić kim jesteś!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ja
[2010-03-25 16:24]
tak, zwłaszcza przed i po II WŚ gdy USA były krajem izolacjonistycznym i włączyły się do wojny dopiero gdy niemcy i japońcy dostatecznie ich wkór....,
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Monsieur
[2010-04-10 02:27]
skoro te wojny sa takie cudowne i dochodowe eddy to skad tak gigantyczny dlug publiczny w USA ? krasnoludki ?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~tom
[2010-03-21 09:30]
Amerykanie !!!,żydzi Was nieposłuchają,im chodzi o to żeby z całym światem wojować,wyrzućcie ich ze swojego kraju,to może naprawicie świat.
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~piotrg
[2010-04-04 16:40]
kogo maja wyrzucic zydow milionerow a kto tam zostanie amerykanska biedota
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~andrzej
[2010-03-21 08:47]
pracy a nie wojny????
to trzeba się pozbyć "narodu wybranego" z każdego państwa bo to mośki sieją ferment na świecie a jednocześnie UDAJĄ NAJBARDZIEJ POKRZYWDZONYCH - kto zna historię ten wie!!!(choćby tylko XX wieku)
odpowiedz
pokaż 3 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~wev8
[2010-03-21 09:14]
Ocena: 0 [0]
~arti
[2010-03-21 09:20]
Ocena: 0 [0]
~piotrg
[2010-04-04 16:13]
masz racje ale jak to zrobic jak oni sa przy sterach a jeszcze ubiegaja sie o fotel prezydenta/sikorski/
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ELA
[2010-04-04 14:50]
NIGDY WIECEJ WOJNY=no more war
NO MORE WAR, JAMAIS PLUS DE GUERRE, NIE WIEDER KRIEG, NIKOGDA BOJNY, NIE ZABIJAJCIE DZIECI I CYWILOW W IMIE INTERESOW KONCERNOW ZBROJENIOWYCH, PRZYWROCIC W AMERYCE KARTY WOLNOSCI
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ELA
[2010-04-04 14:49]
NIGDY WIECEJ WOJNY=no more war
NO MORE WAR, JAMAIS PLUS DE GUERRE, NIE WIEDER KRIEG, NIE ZABIJAJCIE DZIECI I CYWILOW W IMIE INTERESOW KONCERNOW ZBROJENIOWYCH, PRZYWROCIC W AMERYCE KARTY WOLNOSCI
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~pius12
[2010-03-21 14:08]
Największy TŁUK to eddy.
Zrozum pało ,że na wojnie dorabiają się jednostki i koncerny i to one właśnie prowokują i wywołują wojny .Obejrzyj film ''Zeitgeist''może zrozumiesz.
odpowiedz
pokaż 4 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
Bober
[2010-03-22 00:39]
Następny lewacki pajac wyskoczył z Zeitgeistem.Oglądaj go sobie tak długo aż się posikasz z wrażenia.Normalni ludzie oglądają bardziej ambitne filmy fantastyczne.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Olek
[2010-03-22 08:18]
Prawiczku drogi może zacznij myśleć niezależnie zamiast wzorować się słowami Stalina ?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Fraglers
[2010-03-22 10:42]
przestan popierac arabusow !!!!!!!! BOBER MA RACJE !!!! SAM JESTES OD STALINA !!!!!!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Nick
[2010-03-23 19:26]
Dlaczego ma przestać popierać ludzi, którzy chcą żyć niezależnie ??? Jak się Tobie nie podoba to zacznij popierać metody kuby rozpruwacza.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
T.R.S.
[2010-03-22 07:32]
WOJNY...
Wojny w Afganistanie nie wygra sie wyłącznie militarnie.Politycy musza poszukac innych rozwiązań.I w ogóle z terroryzmem na swiecie bedzie trudno wygrać.O ile się wygra.Chyba ,ze wprowadzone zostana metody państw totalitarnych.Czyli ? Całkowita inwigilacja jednostki.Państwo policyjne itd.Tylko do czego to doprowadzi ?
Do swiata z Orwella ,,Rok 1984,, ? Ja tego nie chce...
odpowiedz
pokaż 7 ukrytych odpowiedzi
pokaż 2 wcześniejsze odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~dick
[2010-03-23 02:01]
Święta prawda! Toż to flanki tej samej szajki! Jedyne racjonalne wyjście to bojkot albo skreślenie wszystkich, czyli głos nieważny. Może po takim ostrzeżeniu skończy się interesowny,oszukańczy PR a pojawią się konkretne programy do wyboru i rozliczenia przez wyborców.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~dick
[2010-03-23 02:05]
Święta prawda! Toż to flanki tej samej szajki! Jedyne racjonalne wyjście to bojkot albo skreślenie wszystkich, czyli głos nieważny. Może po takim ostrzeżeniu skończy się interesowny,oszukańczy PR a pojawią się konkretne programy do wyboru i rozliczenia przez wyborców.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~dick
[2010-03-23 02:04]
Święta prawda! Toż to flanki tej samej szajki! Jedyne racjonalne wyjście to bojkot albo skreślenie wszystkich, czyli głos nieważny. Może po takim ostrzeżeniu skończy się interesowny,oszukańczy PR a pojawią się konkretne programy do wyboru i rozliczenia przez wyborców.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
T.R.S.
[2010-03-23 07:04]
Wielu z tych ,,wybrańców,, najpierw powinien rozliczyc sąd.I to nie za niespełnione obietnice przedwyborcze,a po prostu za zwykłe przestepstwa kryminalne.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Nick
[2010-03-23 18:14]
TRS staję się fanem Twoich wypowiedzi !
Słusznie, ale zauważ, że u nas przestępcą jest ten który kradnie 100.000, a ten który kradnie 1000.000 i więcej jest już nazywany inaczej, a jego działania są "zwykłą nieprawidłowością"
Ja niestety również nie widzę kogoś z tzw góry, który byłby godzien MOJEGO głosu.
Tylko znowu będzie alternatywa, nie pójdę na wybory to wygra pokłosie PiS (z całym dla nich szacunkiem), a to już by była katastrofa gorsza niż za czasów LSD (celowa pomyłka).
PO było dla mnie jedyną dobrą alternatywą, ale spaliło się kompletnie.
Wracając do tematu, wojny nie da się wygrać, ale powiem więcej, ta wojna od początku była przegrana,a nasze zaangażowanie tam jak i w Iraku było wielką pomyłką.
Zdaję sobie sprawę, że to za sprawą lobby wojskowego, które za wszelką cenę chciało pokazać, swoją przydatność, ale ... słów mi zabrakło jak moi na szczęście byli znajomi wrócili z tzw misji i w półsłówkach dowiedziałem się co się tak naprawdę tam dzieje.
Przepraszam, ale ich mentalność się na tyle zmieniła w sposób negatywny, że nie chcę znać już takich ludzi, którzy innych nazywają "brudasami", bo przypomina mi to czasy niewolniczego podejścia do AfroAmerykanów.
Wstydzę się tych ludzi i szkoda, że pojechali w imię zarobków.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Janki
[2010-03-22 00:29]
Po
prostu jankie wyburzyły sobie kilka budynków z paroma tysiącami swoich.
My wysyłamy kolejnych aby zabili kilka milionów innych istnień
Zboczenie na całego w imię podobno honoru i flagi ... żygać się chce......
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~pepe
[2010-03-21 22:02]
MNIE SIE NP BARDZO
PODOBAŁO PODEJŚCIE 88 W STOSUNKU DO ŻYDÓW ..NO NIE BOBER TYLKO BIĆ BRAWO
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Zbig
[2010-03-21 10:54]
Kim jesteś Eddy ?
Eddy , chyba jesteś perfidnym prowokatorem . Albo jesteś wyjątkowym prostakiem, dla którego świat wartości innych niż kasa nie istnieje i takich ludzi trzeba się bać. Odpowiedz sobie czy masz choć jednego przyjaciela .
odpowiedz
pokaż 5 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~DZIAD
[2010-03-21 12:59]
Przeciez to RR vel BOBER wyraznie widac faszystowsko -syjonistyczna retoryke.Gloryfikowanie morderstwa dla korzysci materialnych i nienawisc do ludzi majacych inne poglady sa jego cechami charakterystycznymi.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~hehehe, hehehe
[2010-03-21 14:26]
Dokładnie... To BobeRR, agent wpływu CIA...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Anna
[2010-03-21 16:09]
Nawet mi się nie chciało czytać do końca wypowiedzi edusia.
To jest niedowartościowane dziecko, które widać, że fascynuje się karabinkami i innymi chłopięcymi zabawkami, tak samo jak nasi "misjonarze".
Niestety są oni jednymi z ostaniach dzieci wierzących w słuszność "jedynie słusznego poglądu", a taki przerabialiśmy za czasów ZSRR.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
Bober
[2010-03-21 20:25]
Eddy to klasa gość.Czy wy lewackie głąby myślicie ,że jak ktoś trzeźwo patrzy na świat to jest to odrazu Bober lub RR? Nie, takich Eddych,Bobrów czy RR-ów są miliony.Czy wy nie widzicie,że nawet na dobre nie jesteście w opozycji?Plączecie się tylko gdzieś między nogami jak te fujary lewaki jedne.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~hehehe
[2010-03-21 21:41]
Nie każda opozycja jest dobra...
Dizsiaj władza - jutro opozycja...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Seniusz
[2010-03-21 05:27]
Tam już zaczynają chcieć, a w Polsce 65 lat po wojnie
i to trwa i trwa Czy Polak może żyć spokojnie? Bo jak piszą francuzi Polaków już nic nie obudzi.
Dziwny kraj! Co sądzą o nas Europejczycy ??
Artykuł w jednej z francuskich gazet...
"Polska. Oto znajdujemy się w świecie absurdu. Kraj, w którym co piąty mieszkaniec stracił życie w czasie drugiej wojny światowej, którego 1/5 narodu żyje poza granicami kraju i w którym co 3 mieszkaniec ma 20lat. Kraj, który ma dwa razy więcej studentów niż Francja, a inżynier zarabia tu mniej niż przeciętny robotnik. Kraj, gdzie człowiek wydaje dwa razy więcej niż zarabia, gdzie przeciętna pensja nie przekracza ceny (!) trzech par dobrych butów, gdzie jednocześnie nie ma biedy a obcy kapitał się pcha drzwiami i oknami. Kraj, w którym cena samochodu równa się trzyletnim zarobkom, a mimo to trudno znaleźć miejsce na parkingu. Kraj, w którym rządzą byli socjaliści, w którym święta kościelne są dniami wolnymi od pracy (!) Cudzoziemiec musi zrezygnować tu z jakiejkolwiek logiki, jeśli nie chce stracić gruntu pod nogami. Dziwny kraj, w którym z kelnerem można porozmawiać po angielsku, z kucharzem po francusku, ekspedientem po niemiecku a ministrem lub jakimkolwiek urzędnikiem państwowym tylko za pośrednictwem tłumacza. Polacy..! Jak wy to robicie..?"
Matis 2006.09.07
odpowiedz
pokaż 14 ukrytych odpowiedzi
pokaż 9 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~LOL
[2010-03-21 08:56]
Duża ilość Polaków dorabia na "sprowadzaniu" aut z Niemiec, i nie chodzi mi tutaj o uczciwą transakcję. A dużo Polaków jest wspierana przez rodzinę za granicą, dlatego mogą więcej wydawać, albo żyją na kredyt. Artykuł jest z resztą stary, pisany przed przystąpieniem Polski do UE. Teraz 1/3 Polaków jest za granicą. Na świecie jest 60 milionów Polaków, około 5 milionów w USA. I w Polsce przede wszystkim nie szanuje się myśli, dlatego inżynier zarabia mniej niż robotnik. A logika zawsze jest, tylko czasami jest pokręcona, np. jak wzięli Lato na szefa PZPN-u, bo dobrze grał w piłkę kilkadziesiąt lat temu. To tak jakby wybrać rolnika na ministra rolnictwa, bo dobrze gnój przerzuca widłami.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Ben
[2010-03-21 09:11]
Z urzędnikiem państwowym nie da nawe się porozmawiać po Polsku. Ale 600 000 leniwych i przeszkadzających urzędników żyje z podatków w najlepsze.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Stary partyjniak
[2010-03-21 09:19]
U władzy nie są komuchy tylko solidaruchy, a to zasadnicza różnica!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Jan
[2010-03-21 09:57]
I tylko zobacz do czego nas to doprowadziło...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~aw
[2010-03-21 18:55]
Ocena: 0 [0]
~Alek
[2010-03-21 05:41]
Okupacja - hańba współczesnego świata
Afganistan to dzisiejsza Hańba ,wstydzimy się i będziemy wstydzic tej okupacji. To jest tak jak postępuje się dzis z rodzinami które sobie nie radzą- zabiera się im dzieci zamiast pomóc materialnie.
odpowiedz
pokaż 40 ukrytych odpowiedzi
pokaż 35 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
Tyr1683
[2010-03-21 14:10]
A to że Zarkawi jeździł do bośni i czeczenii wspierać fanatyków islamskich.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~jarecki
[2010-03-21 14:57]
Pytanie eddyego dotyczyło wskazania innego państwa niż Irak (mającego ropę) a najechanego przez USA! I nawet dziecko rozumie ze chodzi o wydarzenia z ostatnich lat. 5, 10,20 czy 50! A nie o to co było 100 czy 200 lat temu! Poza tym chodziło konkretnie o wskazanie państwa które zostało najechane z uwagi na ropę (no bo przecież , jak chcą tego tacy jak ty, Amerykanom tylko o ropę chodzi)! Poza tym co z tego ze inne stany były pod panowaniem Meksyku? A jakie prawa miał Meksyk do nich? Dlaczego 50 stanów jest amerykańskich? Ponieważ Amerykanie je zasiedlili , zagospodarowali i zdołali utrzymać! Wszystko w tym temacie!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~olaf
[2010-03-21 15:03]
Kto ci powiedział że wszystkie nacje walczą z okupantem? Kurdowie walczą z okupantem? Gdzie? Nie rozśmieszaj mnie! Społeczeństwo jest zadowolone z tego do czego doszło! Może posłuchaj ludzi (reporterów z różnych stacji tv czy dziennikarzy) którzy tam byli co oni mają na ten temat do powiedzenia! A nie wymyślasz jakieś bzdury! Tylko ze pewnie dla ciebie wszyscy dziennikarze którzy tam byli to zapewne agenci CIA czy Mosadu! A jak maerykanie wkraczali do Bagdadu , obalali reżim i Irakijczycy się cieszyli to co to znaczy? Tak wita się okupantów? Czy może zaraz mi powiesz że to było wyreżyserowane przez CIA? A moze twoi rodzice są z Mosadu albo CIA? Nie podejrzewasz ich? Chata twoja jest bezpieczna? A jakies głosy słyszysz czasami?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~gargamel
[2010-03-21 15:16]
W Bosni Al-Zarkawi wspieral Amerykanow i NATO w walkach przeciwko Serbom wiec wtedy byl ich najwiekszym przyjacielem.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~zetec
[2010-03-21 15:18]
No tak...walczą zabijając swoich rodaków np. na targowiskach! No masz ty czlowieku argumenty.....
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~okupacja
[2010-03-21 09:20]
Polacy nie mają sił na demonstrację antywojenną bo stracili siły na strajkach pracowniczych
Nie ma godnej pracy , nie ma godnej edukacji , nie ma godnych warunków, nie ma wielu ludzi nic do jedzenia - za to jest wojna i zagrożenie że ataki terrorystyczne przeniosą się do nas. Daliśmy wciągnąć się w wojnę zamiast brać udział w pokojowych misjach stabilizacyjnych.
Najechaliśmy granice obcych państw (Irak , Afganistan ) kierowani przez Jankesów.
Stawiamy ich tarczę antyrakietową w Polsce , czym różnią się bazy wojsk amerykańskich od dawnych radzieckich w naszym kraju . Mamy do czynienia z okupacją amerykańską . Chodzi wyłącznie o pieniądze . Amerykańcy chcą się dobrać do naszego gazu i na nim zarabiać. Strach pomyśleć że czeka nas odwet w postaci ataków terrorystycznych. Wszystko kręci się wokół dolara ale my nic na wojnie nie zarobimy, przyniesie nam straty.
Sami w naszym kraju nie radzimy sobie z przestępczością i utrzymaniem na poziomie ochrony dla obywateli . Jeszcze dobrze nie odbudowaliśmy kraju po okupacji radzieckiej ale daliśmy się wciągnąć w kosztowną wojnę. USA jest na tyle bogate że poradzi sobie bez naszej pomocy. Jesteśmy za biedni na wojnę , nie jesteśmy w stanie ochronić obywateli przed zwiększonym zagrożeniem terrorystycznym. Może do tej pory nie było żadnego ataku bo tak naprawdę jesteśmy tacy biedni że nie ma zbyt wielu celów do ataku. Po zwykłej zimowej śnieżycy nie byliśmy sobie w stanie poradzić z żywiołem , ludzie pozostawali bez prądu i informacji ze świata przez wiele dni . Nawet z błahymi żywiołami nie radzimy sobie.
odpowiedz
pokaż 12 ukrytych odpowiedzi
pokaż 7 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Ola
[2010-03-21 11:14]
Kiedy zweryfikuje POLSKA tą kosztowną daninę na ciepłych sukienkowych braciszków !
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~lp
[2010-03-21 11:15]
Halna i Tadeusz ! Nie wypisujcie oszczerstw przeciw Bogu i Kościołowi.W wojnie z Bogiem jeszcze nikt nie wygrał . Nie porywajcie się z motyką na księżyc.Pomyślcie lepiej co będzie z waszymi duszami po śmierci i jakie warunki panują w piekle.Kupcie sobie książkę "cztery sprawy ostateczne" w księgarni Nasza Przyszłość tel:943731160.życzę dobrej lektury.Ratujmy każdą duszę!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
Tyr1683
[2010-03-21 11:30]
Zadam wam zagadke lewico, kto chciał przeznaczyś 20 mln zł na budowę świątyni opatrzności bożej?
-SLD
niech mi teraz ktoś powie że lewica nie jest pełna hipokryzji
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ttt
[2010-03-21 12:09]
Pieniądze na wojnę muszą być, po przecież sami polacy w 85% chcieli NATO.
No to teraz mamy "zobowiązania sojusznicze". Tylko myśląc o tym, że NATO da nam bezpieczeństwo, zapomnieli, że to od nas się oczekuje wsparcia zgodnie z zasadami hierarchicznej zależności i nikt się nas nie pyta o zdanie.
Na szpitale, przedszkola czy pomoc społeczną może nie zostać już nic.
Kościół też postepuje źle i głupio, że domaga sie uprzywilejowania poprzez zwolnienie z podatku i nieujawnianie dochodów,
bo może to obrócić się w przyszłości przeciw niemu.
Do instytucji uprezywilejowanych często przenikają osóby, które nie mają nic wspólnego, lub niewiele z ich powołaniem i szukają korzyści, a tego czhyba kościól nie chce.
Także takie instytucje są miejscem nielegalnych transakcji. I nie budzi to zaufania. A potem są afery i skandale.
I kończy się
Jak najbardziej należy sie tym intersować, bo to dla dobra ich, a Bpga do tego nie miedszać nim nie straszyć bo w Boga to nie godzi.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~TED
[2010-03-21 14:26]
Czy pseudo nauczycielom od piekła nieba i rodzących dziewic należy się kosztochłonna karta nauczyciela za kasę POLSKIEGO PODATNIKA ? Za sprzedawanie iluzji i bajeru nich płaci WATYKAN !
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~pius12
[2010-03-21 13:55]
CAŁA PRAWDA
Film w trzech częściach ''Zeitgeist''.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~pius12
[2010-03-21 13:55]
CAŁA PRAWDA
Film w trzech częściach ''Zeitgeist''.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Alicja
[2010-03-21 11:59]
niech żyje solidarność z narodami pokrzywdzonymi !!!!!!!
Niech zyje solidarność z narodami pokrzywdzonymi utrata pracy , bezrobociem i rozkradaniem przez złodziei , którzy doprowadzili rodziny do ruiny SAMI SIE BOGACĄC I ZABIJAJAC NIEWINNYCH LUDZI W PALESTYNIE I IRAKU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Ewa
[2010-03-21 06:43]
My też tak chcemy, priorytet budżetu to miejsca pracy a nie
Kancelaria Prezydenta, IPN, Końkordat czy inne kacze fanaberie.
odpowiedz
pokaż 4 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~ok
[2010-03-21 08:18]
a co z kręceniem lodów? czy to też miejsca pracy?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
[2010-03-21 08:38]
Jak kacze to chyba Donalda?U nas,niestety,władzę ustawodawczą i wykonawczą sprawuje PO pod światłym przewodem tegoż z imienia wymienionego.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~kum
[2010-03-21 09:12]
KIEDYS PREZYDENT MIAL KILKADZIESIAT PRACOWNIKOW ,A Z JAKA APARYCJA. A TERAZ CO NAJMNIEJ KILKUSET PRACOWNIKOW ZWANYCH WYPOCIN I BEZ jw.opisu
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Alicja
[2010-03-21 11:52]
powołac komisje społeczne iaby nie tylko ci sami z po mieli pracę za łapówki do palikotów . konstytucja powinna być dla wszystkich jednakowa a nie dla zaprzyjażnionych kolesi z po którzy załatwiaja wszystko po znajomości i bez kwalikacji , bo nikt ich nie srawdza !!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Alicja
[2010-03-21 11:43]
NISZCZĄ LUDZI NA CAŁYM SWIECIE !!!!!!!!!!
ZABIERAJA CHLEB I PRACĘ DOPROWADZAJAC DO RUINY NIE TYLKO POLSKE , ALE TEŻ USA , ORAZ INNE KRAJĘ , ALE MAJA PINIĄDZE NA ZBROJENIE I ZABIJANIE NIEWINNYCH LUDZI W IRAKU - WŁADCY ŚWIATA J PODOBNI DO HITLERA !!!!!!!!!!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
goj
[2010-03-21 10:59]
Moloch się
przebudził? Całe szczęście :)) Teraz tylko "nie zasypywać gruszek w popiele" !!!
odpowiedz