Ocena: 0 [0]
~Figa
[2010-03-14 19:56]
BEZCZELNE, GLUPIE KLAMSTWA !!!
Autor tych bredni zupelnie "zapomina" ze :
1. Saddam napadl na swoich sasiadow: na Iran a potem na Kuwejt (ktory zdobyl)
2. Gdyby nie interwencja rzadzil by Kuwejtem i jego zlozami ropy i kontrolowal jej przewoz.
3. Posiadal bron masowego razenia-gazy bojowe ktorymi tzw.Chemiczny Ali mordowal Kurdow.
4. Budowal bron atomowa w osrodku Osirak (przy pomocy francuzow)
5.Masowo mordowal opozycje
6. Ofiary (po wkroczeniu amerykanow)to w 90%akty terroru AlKaidy, walk plemiennych oraz walk miedzy szyitami a sunnitami a nie walk z amerykanami !!!
7.Saddam chcial byc WODZEM WSZYSTKICH ARABOW podbic ich, zjednoczyc pod swoja wladza i uderzyc na Izrael a potem dalej na bogata Europe ("arabski Hitler").
odpowiedz
pokaż 8 ukrytych odpowiedzi
pokaż 3 wcześniejsze odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~~mi
[2010-03-23 18:07]
Ocena: 0 [0]
~Rett
[2010-03-23 22:34]
Jak dorośli ludzie mogą wierzyć w takie bzdury!
Spiskowa teoria dziejów niepoparta niczym, a im bardziej absurdalna tym lepiej.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Baca
[2010-03-24 09:56]
Rozumiem, że Perl Harbor to też bzdura ? ;-) Amerykanie muszą mieć pretekst aby pójść na wojnę i zaakceptować koszty z tym związane.
Zauważ, że i również oni w końcu przejrzeli na oczy w czym uczestniczy ich kraj.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ja
[2010-03-24 12:04]
panowie i panie, ten artykół pochodzi z FRANCUSKIEJ gazety, francuzi z definicji byli przeciwko jakimkolwiek atakom na irak bo irak był u nich zadłużony na spore sumy i na dodatek był partnerem handlowym francuskich koncernów; poza tym francuzi i wojna... nawet nie żartujcie, nie musze chyba przytaczać licznych żartów na ten temat (spora część z tych żartów to prawda!)
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~trol
[2010-03-24 13:05]
A dlaczego amerykanie nie uderzą na IZRAEL,który bezwzglednie morduje Palestyńczyków,dlaczego nie uderzy na Somalię,gdzie dalej dochodzi do walk plemiennych???Bo się boją,bo dostarczają tam broń!!OTO AMERYKA POCZTÓWKOWA KICHA!!!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Rett
[2010-03-22 12:34]
Ale fantasmagorie!
Dawno nie czytałem takiego zlepku sofizmatów i jednostronnych bredni.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Cecuylia
[2010-03-20 14:02]
Dlatego nienawidze USA...
USA ma rozne oblicza, jedno z nich to jest to, ze czesc Amerykanow to bardzo dobrzy ludzie i ja
oczywiscie te czesc USA uwielbiam. Natomiast jest cos o czym nalezy wiedziec, mianowicie USA
tak naprawde jest rzadzone przez Tel Aviv. Dlaczego ta wojna? Macie odpowiedz.
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~piekny dzien
[2010-03-22 10:17]
popatrz a polakow nienawidzi caly swiat ,wymien choc 1 kraj ktory mozna nazwac przyjacielem polaczkowa ,niema nawet ukochana przez tego nieudacznika prezia Gruzja polaczkowo olewa ,a Rosja tylko czeka az USA oslabnie i zaraz wkrocza ,juz z Bialorusia cwicza atak na polaczkowo ,bedziesz Nataszka uzywana przez ruskich zolnierzy by sie pobawic
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Alek
[2010-03-12 00:17]
Do rosyjskiej agentury
wasza masakra w Czeczenii, Inguszetii i Gruzji była nie mniej krwawa.
odpowiedz
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Olek
[2010-03-19 10:26]
A w imieniu czyjej agentury ty przemawiasz?Pachniesz mi Mosade,jedzie od ciebie cebulą i czosnkiem.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Polacy
[2010-03-20 19:54]
Alek zmów paciesz i ewentualnie wykonaj sobie lewa ty wę! Jesteś chłopak chory!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~nerpa
[2010-03-20 17:27]
Wojna sprawiedliwa?
Każda wojna jest zbrodnią, ponieważ niesie zbrodnię. Nie ma wojen sprawiedliwych lub niesprawiedliwych, obronnych lub interwencyjnych - wszystkie razem są zbrodniami i tak trzeba na to patrzeć.
Amerykanie chcą się usadowić na bliskim wschodzie, robią to pod pod pozorem wprowadzania demokracji.
Rezultat - nowa spirala zbrodni.
Saddam Husain, który był zbrodniarzem powinien być skazany wiele lat wcześniej, Świat doskonale wiedział o jego zbrodniach ale tzw demokrację zdecydowano się wprowadzić w momencie gdy interesy USA zostały zagrożone. Polska miała dostać profity biznesowe(czytaj ochłapy) zdaje się, że i tego nie mamy.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~kris
[2010-03-11 23:14]
ten artykuł to propagandowy bełkot socjalistów
od początku byłem przeciwny wojnie w Iraku ( należało ich po prostu porządnie zbombardować od czasu do czasu i tyle ) tak jak jestem przeciwnikiem wojny w Afganistanie , tzw misjom pokojowym w Afryce ( Kongo) i wcześniej w Jugosławii .
Ale ten koleś bredzi tak bardzo że aż szkoda komentować .
odpowiedz
pokaż 4 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~henk
[2010-03-11 23:17]
Zbombardować biedotę? A za co? Przecież oni nikomu nie zagrażali.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~jappa
[2010-03-11 23:24]
I tu dochodzimy do sedna dylematu moralnego. Czy prewencyjnie bombardować, czy być uczciwym i liczyć na uczciwość innych. Czy kontrolować innych ingerująąc w ich państwa, czy zostawić to swemu losowi.
Czy więc USrael jest dobry, czy zły?
A może nie przejmować się moralnścią i być z tym silniejszym...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
Moget
[2010-03-11 23:57]
Artykuł jest dobry, opisuje to o czym się nie mówi, o tym że, wojska USA oraz koalicji to też mordercy, tylko zamiast,, zabaw" we własnych krajach , urządzają sobie plac zabaw gdzie indziej, tylko naiwni wierzą że nasi są krystalicznie czyści, że walczą o pokój i dobrobyt dla biednego Iraku, niestety różnice religijne, gospodarcze i cywilizacyjne nie czynią ani z amerykanów ani z europejczyków nie czynią z nich nad bogów, którym zabijanie słabszych, biednych i bardziej zacofanych w postępie gospodarczych może uchodzić bezkarnie
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Wernyhora
[2010-03-19 10:35]
Moget słusznie prawisz. Podzielam twój punkt widzenia w 100 %.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~m
[2010-03-19 02:10]
za późno
jesteście gotowi na WOJNE z Pakistanem? Z Muzłumanami? Sami się wpakowaliśmy Cas zrozumiec ze sami zakonczylismy na wlasna prosbe spojój i pokój - teraz Panowie mobilizacja bo Ci ludzie chcą i są gotowi z nami walczyć. Zostaniemy zaatakowani - poznałam Muzłumanów z Pakistanu w UK. Oni są gotowi - wyrzadizliśmy wiele krzywsy i gwałtów i teraz mobilizujemy siły do Armii - radze sie pospieszyc. Bo oni już mają plan. Gwałcenie dzieci na oczach kobiet, zabijanie kobiet...my robiliśmy to teraz oni nam odpłacą. Szkoda ze jeszcze nie zdajemy sobie spawy Panowie....kochacie żony? to teraz bedziecie mieć okazje ich bronic.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~historyk
[2010-03-18 22:20]
Bush powinien byc osadzony przez MTS jako zbrodniarz wojenny.
Czy czlowiek, ktory rozpetal wojne dlatego, ze sie pomylil moze byc bezkarny za smierc tysiecy niewinnych ludzi, zniszczenie czyjegos kraju, gwalty, terror i tortury Bogu ducha winnych ludzi? Czy wogole ktos taki jak Bush mial jakiekolwiek prawo napadac na inny kraj bez powodow,czy chociazby tych w chorej wyobrazni wyleczonego alkoholika? I czy to ma ujsc bezkarnie? Gdyby tak bylo, swiat postawiony bylby do gory nogami, a inni tacy sami, jak np. Hitler czy Stalin, byliby uznani za zbawicieli narodow... Ciekawe, czy doczekamy sie osadzenia tego zbrodniarza w tym wieku.....
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
Bober
[2010-03-12 01:32]
Niezły cymbał...
... z tego Kowalewskiego.Dziwna krzyżówka antyamerykańskiego lewaka,obłąkanego pacyfisty i niedorobionego idealisty.
odpowiedz
pokaż 4 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Art
[2010-03-12 01:47]
Ocena: 0 [0]
~Bober
[2010-03-12 07:40]
Jeszcze raz przepraszam A zresztą w sumie to ja sam strasznie tępy jestem i nie powinienem zabierać głosu, za moje postępowanie przepraszam, ale na usprawiedliwienie powiem, że jest to może spowodowane tym, że w podstawówce byłem notorycznie dojeżdzany przez kolegów...I od tej pory te wszystkie docinki i poniżenia, które przeżyłem odreagowuje na necie, bo tylko tu czuje się bezpieczny
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
DERP
[2010-03-18 09:43]
fajnie że szczerze napisałeś, szkoda tylko że podpisujesz się czyimś nickiem
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~w ryja
[2010-03-18 22:10]
Natomiast z ciebie, Bober, to niezla ku..a! Za ile dajesz du.y, marny serwilisto amerykanski? To nawet ciekawe, bo jakos sami Amerykanie tez podobnie mowia jak Kowalewski. I nie tylko oni...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~cierp i żłop
[2010-03-17 15:03]
Dajcie Saddama, a paragraf się znajdzie - tak było przed wojną w Iraku.
Znalazł się też i powróz. Morał z tego taki, że aby stosować stalinowskie metody, nie trzeba być Stalinem.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
Paweł Urbański
[2010-03-11 19:50]
Źródłem zniszczenia i bezprawia w Iraku jest:
I S L A M
odpowiedz
pokaż 54 ukryte odpowiedzi
pokaż 49 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
Tyr1683
[2010-03-12 09:24]
może ci się to nie podobać ale tak było zawsze, mechanizmy rządzące polityką są nie zmienne od tysięcy lat i za naszego życia na pewno się nie zmienią.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
T.R.S.
[2010-03-12 09:29]
No cóż.Nieco juz widziałem.Nieco też juz przeżyłem.Także - powstrzymam się od komentarza.Pozdrawiam.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
Paweł Urbański
[2010-03-12 11:05]
Polacy nie podkładali bomb w miejscach gdzie przebywali Polacy tylko w miejscach gdzie przebywali Niemcy.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
Paweł Urbański
[2010-03-12 11:08]
Za to o czym piszesz odpowiedzialni są bezwyznaniowcy, a nie Katolicy czy Chrześcijanie.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Fraglers
[2010-03-12 11:49]
TAK JEST !!!!! trzeba ich wytluc !!!! I SPOKUJ BEDZIE !!!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~maggie
[2010-03-11 20:07]
dlatego nienawidzę USA
mój tata pracował w Iraku w latach 80. To nie był wolny kraj, trwała wojna z Iranem, ale ludzie w nim normalnie żyli, pracowali, chodzili na targ. Kobiety miały swój uniwersytet (przynajmniej tata twierdzi, że w jakiejś dzielnicy miały szkołę wyższą), niektóre nawet chodziły ubrane po europejsku. Nigdy Stanom i WB nie wybaczę tego zrujnowanego kraju, zakłamanej polityki i bardzo żałuję, że Polska jako sojusznik musiała wysłać tam swoje wojska. Jedno mnie zastanawia. Żyjemy sobie spokojnie w naszych domach. Czy kiedyś my staniemy się europejskim Irakiem - za 10, 30, 50 lat. Czy kiedyś ktoś nam nie zniszczy naszych domów, przyjdzie nas gwałcić, zabijać nasze dzieci i torturować naszych mężów. Jakiś szczekacz odpowie, że terroryści, arabusy itd to nie ludzi, że sami się prosili. Być może, ale kto ma osądzać jakie państwo ma prawo istnieć a jakie nie? I Kurdami się nie zasłaniajcie - w wielu krajach traktowani są jak margines społeczny i nikt się za nimi nie ujmuje.
odpowiedz
pokaż 20 ukrytych odpowiedzi
pokaż 15 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~kkk
[2010-03-11 23:12]
Co ty za bzdury gadasz? Na Niemców jakoś wpływu inne kraje nie mają. Nie biorą udziału i tyle. I Niemcy naprawili swoją opinię uważam i nie muszą się już wstydzić za swoich przodków. Pokazali że są innym pokoleniem, myślącym pozytywnie. My zepsuliśmy sobie opinię bo wzięliśmy udział w agresji na kraje które nikomu nie zagrażały. To udział w mordowaniu biedoty.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~.
[2010-03-11 23:46]
Ocena: 0 [0]
~,
[2010-03-12 00:01]
Ocena: 0 [0]
~Stach
[2010-03-12 20:56]
Ocena: 0 [0]
~elew
[2010-03-13 13:45]
Popieram twoja opinie i masz racje,Amerykanie zdradzili i oszukali Kurdow,jak w wiekszosci krajow ktore uczestniczyly wtej wojnie i daly sie nabrac na bron m/z.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
javny
[2010-03-11 17:09]
Sranie w banię...
Nie jestem jakimś zagorzałym zwolennikiem tej wojny, ale nie mozna też przeginać w drugą stronę i fanatycznie szerzyć hippisowskiej/antyamerykańskiej propagandy...
Od tego beznadziejnego artykułu bardziej mnie ciekawi fakt, ze Marine "wykopujący" drzwi ma pistolet na lewym udzie, a karabin trzyma jak praworęczny :)
odpowiedz
pokaż 15 ukrytych odpowiedzi
pokaż 10 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Rico
[2010-03-11 23:33]
Może prawą ma mocniejsza a widzisz że wykopuje drzwi wiec ma to istotne znaczenie a skoro tak to lepiej przełożyć karabin na drugą strone niż jebnąć sobie w udo.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~jj
[2010-03-11 23:41]
Jak na "drugą stronę"? na stronę kolegów? To jak kolegów zastrzeli a on na pewno zginie bo wykopuje to kto tę akcję dokończy niby? ha ha ha. Wiadomo że dużo żołnierzy ginie od kul kolegów bo wojna to nie ćwiczenia i zanim to dotrze do żołnierzy to się trochę przerzedzą, ale bez przesady. To zdjęcie z ćwiczeń. Popatrz tylko że nikt nie jest gotowy do strzału i nikt nie zabezpiecza dachu. Z dachu wystarczyłoby na tę akcję pół granatu.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~s//
[2010-03-11 23:47]
kto tam jest okupantem pajacu?Może zaprzeczysz np zbrodni wojennej w Faludży w postaci obrzucenia miasta zakazanymi pociskami z białym fosforem?Może zaprzeczysz że zrzucano zubożony uran i już rodzą się zmutowane czarnobylskie dzieci?Na obronę tej wojny nie ma żadnego argumentu mieszczącego się w ramach jakiejkolwiek logiki.Argument jest jeden ropa i kasa.To dla tych bożków ten żałosny moczymorda opętany religijną omamą misji USA George W Bush najechał na Irak i spowodował śmierć ok miliona ludzi.Dla ropy i kasy swoich kolesi z wielkich korporacji dzięki którym został prezydentem a ciemniakom twojego pokroju wcisnęli bajeczki o krzewieniu demokracji stabilizacji misji stanów zjednoczonych itd.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~s//
[2010-03-11 23:49]
tak w faludży nie palili ludzi fosforem uranu nie zrzucali tylko skąd takie skażenie w rejonach walk jankesów w niektórych regionach skąd wykoślawione niemowlaki?To wszystko lewacki wymysł Irak pod amerykańską okupacją kwitnie.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Rico
[2010-03-13 00:51]
nie wiem jakie zdjęcie ty ogladasz ale ja na tym widze że lufe ma skierowana w ziemie a nie w kolegów.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~H
[2010-03-12 21:11]
Jedna wielka, nieprzebaczalna
zbrodnia przeciw ludzkości i ludobójstwo. Wojna w Afganistanie jest tego samego typu- ta sama zbrodnia przeciw ludzkości i ludobójstwo tego samego typu. Zbrodniarze wojenni i zdegenerowani mordercy z usa to cos gorszego, niż hitlerowcy a ta cała II wojna światowa przy wojnach prowadzonych przez degeneratów i morderców z usa to tylko był pryszczyk.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Elew
[2010-03-12 20:37]
Nareszcie!
Nareszcie ktos napisal prawde o tej wojnie, piekny artykol .To wielki wstyd i hanba dla Polski.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~******
[2010-03-12 13:32]
wojna
pewno ze niebędzie bez wojen sukienkowi Króliki bez wojen niemogą zhitlerym naczele żyć unimuszą narud mordować łupić z bogastw łod wieków
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Paco (Partyzant)
[2010-03-12 01:22]
Do autora.
Masz trochę racji człowieku, ale odczep ty się od żołnierzy. Bajką jest, że pojechali tam bo chcieli. Takich jest garstka, a znaczna większość pojechała bo dostała rozkaz wyjazdu.
Zresztą zajeżdża mi od ciebie lewactwem na kilometr.
odpowiedz
pokaż 5 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
Piwisz
[2010-03-12 02:49]
Ocena: 0 [0]
T.R.S.
[2010-03-12 08:40]
Tak jest.Masz racje.Do polityków pretensje.Do polityków w kraju.To oni ich tam wysłali i dalej wysyłaja.I na dodatek uprcie ci politycy twierdzą ,że Afganistan to...,,misja,,.Jak ,,misja,, ? Polscy Zolnierze sa tam na wojnie.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~aZyga
[2010-03-12 12:10]
To nie są poborowi żołnierze tylko zawodowa płatna armia - nikt im nie kazał ,sami to wybrali.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
T.R.S.
[2010-03-12 12:41]
Zgadza się.To już nie poborowi.Z przymusu.To jednak nie znaczy ,że w takim razie trzeba ich wysyłać na wojnę ,,na drugi koniec świata,,.Na takie coś może sobie pozwolić Francja ze swoją Legią Cudzoziemską.To są faktycznie - najemnicy.Ludzie którzy z jakichs im znanych powodów tam trafili.Także Francja bez pytania się kogokolwiek /u siebie przynajmniej/ może dowolnie dysponować tymi żołnierzami. Ale Polscy Żołnierze ? To nie są żadni najemnicy.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
T.R.S.
[2010-03-12 12:44]
P.S. Jeszcze raz.Do polityków pretensje,że Nasi walczą w wojnie Afgańskiej.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Napaść zbrojna
[2010-03-11 19:47]
Irak , Afganistan i następny będzie Iran ?
Polska walczy w wojnie USA . Daliśmy się wciągnąć w zakłamany konflikt zbrojny i jesteśmy narażeni na odwet samobójców. Jaki mamy w tym interes ? Żołnierze nie bronią naszych granic ale weszli na terytoria obcych państw . Jesteśmy najeźdźcami i okupantami razem z Jankesami . Ledwo odzyskaliśmy niepodległość i już pchamy się w międzynarodowe konflikty zbrojne . Mamy jedno z biedniejszych państw w UE mimo to na zbrojenia wydajemy fortunę . Nie chcę płacić za wojnenki USA z moich podatków. Jankesi są 50 razy więksi od Polski i nie stać ich na samodzielna misję ? Po co polska słaba ekonomicznie włączyła sie do tego ? Tylko czekam kiedy pojawią się zamachy bombowe w Polsce w odwecie za naszą napaść na obcy kraj.
odpowiedz
pokaż 4 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~stan
[2010-03-11 20:23]
A po co maja sie mscic na nas.Nic im nie przyjdzie,bo jestesmy za slabym panstwem,zaden to zaszczyt.A po co byla ta wojna?-Bo tam jest ropa!A poszli nasze chlopaki dlatego,ze my juz mamy w genach lizac cudze tylki,albo lizemy Ruskim,albo komus innemu,teraz kolej padla na USA.Przed druga wojna tez mielismy pakt i sprzymiezencow i gowno nam z tego potem przyszlo i teraz moze byc tak samo.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~.
[2010-03-11 23:58]
Ocena: 0 [0]
~Nina.
[2010-03-12 01:03]
Czy ty cos Rozumiesz?Sprawdz jak wygladaja te Nieletnie Dziewczynki Okaleczone przez Twoich miedzyinnymi Wielbicieli Talibow bez Nosa Uszu Zainteresoj sie co jest Prawda a nie Wymyslasz na Niewinnych Rzolnierzy tulac tylek przy Mamie Pragniesz Spokoju ale Cudzym Kosztem a co Wyprawjaja Talibowie z Cywilami to i Nasi Redaktorzy Wiedza.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
T.R.S.
[2010-03-12 06:34]
Ocena: 0 [0]
~Krzysiek
[2010-03-12 03:19]
Wreszcie ktos zaczyna pisac prawde o tej wojnie
Rzekomo w Polsce jest wolnosc slowa, a dopiero teraz wolno pisac prawde o tej zbrodniczej wojnie rozpetanej przez bande zloczyncow i zbrodzniiarzy wojennych z Bushem , Blerem na czele. Zobaczycie jak wyjda w koncu szczegoly zamachow 9/11 to sie dopiera za glowe zlapiecie. W Ameryce to oglupiale spoleczenstwo powoli zaczyna zadawac pytania i przecierac oczy z tej oglupiajacej propagancy jaka tam wszechobecnie panuje-gorsza niz u nas za komuny.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~lolo
[2010-03-12 02:34]
Silna Rosja
Tylko silna Rosja zmiecie imperializm i krwiopijcow z ziemskiego globu.
Panie Putin opamietaj Sie Pan puki nie sa jeszcze w Gruzji
pierwsze posuniecie nalezy do Pana bo potem bedzie za pozno.
odpowiedz