Ocena: 0 [0]
komarrek26
[2010-08-31 20:10]
Kiedy zmieni siępolityka Polski?
Rosjan nie interesuje Polska jako konkurent, jesteśmy na to za mali. Rosja może liczyć się z potęgami jak USA czy Chiny, mogą liczyć się z Wlk Brytanią czy Niemcami ale nie z nami. Natomiast jako sojusznik sadzę żez Rosją ugralibyśmy znacznie więcej niż z USA, mimo to nasi politycy od lat konsekwentnie klęczą przed Jankesami. Bezinteresowne lizanie d...
odpowiedz
pokaż 10 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
Realista101
[2010-08-31 20:21]
Masz rację. Liżemy d.. USA i to wcale nie za friko tylko za potężne pieniądze jakie wydajemy na wojny, które prowadzi USA. Polska to amerykański osioł trojański w Europie- tak napisali Niemcy i z tą opinią zgadzam się w 100%.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~pragmatyk
[2010-08-31 20:33]
Zdaje się że jak byliśmy sojusznikami to ciagle klepaliśmy biedę. No może z jednym wyjatkiem wtedy z Irakiem dało się robić niezłe interesy, a teraz...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~asd
[2010-08-31 21:20]
Po wojnie przez 50 lat tutaj siedzieli i widac co sie stalo z krajem (wystarczy popatrzec jak w tym czasie rozwineli sie inni). Co bys chcial z nimi ugrac?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~xsetowet
[2010-08-31 21:26]
Liczy sie bo Polska moze odbudowac swoja potege co moze byc zagrozeniem dla Rosji dlatego nieustannie dazy do tego zebysmy nie b yli potega gospodarcza po przez np media i wmawianie ludziom propagandy
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
komarrek26
[2010-09-02 10:05]
Czy mógłbyś mi podać linka do artykułu w którym tak napisali?
odpowiedz
pokaż 5 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
komarrek26
[2010-09-02 10:08]
Hmm biorąc pod uwagę że i tak z nimi handlujemy to dobre stosunki i wspólne inwestycje byłyby wskazane. Poza tym jak na razie to od lat robimy za jeleni USA.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
komarrek26
[2010-09-02 11:08]
Jaką potęgę? Jakim zagrożeniem? Nie wiem co ćpasz ale sprzedaj mi działkę. Polska będzie potęga gospodarczą kiedy nasi piłkarze zdobędą mistrzostwo świata.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
Realista101
[2010-09-02 13:46]
Nie podam Ci bo nie pamiętam. To był artykuł w Frankfurter Allgemeine Zeitung po napaści na Irak.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~CiniMini
[2010-09-06 18:37]
Powiedz zatem, czego w zamian za sojusz z Rosją moglibyśmy oczekiwać?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
komarrek26
[2010-09-14 12:32]
Dziecko jaki sojusz? A handel między naszymi krajami trwa cały czas czego tacy jak Ty nie widza lub nie chcą widzieć. Kupujemy od Rosji ropę i Gaz, a nie złom. Nawiasem mówiąc koszty transportu między Polską i sąsiadami, a Polską i USA są nieporównywalne. Ale do Ciebie to nie dociera.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
Realista101
[2010-08-30 19:47]
Rusofob jak cały PIS!!
Z sąsiadami należy żyć w zgodzie. Nic nie pomoże tu pisowskie paplanie. T o świadczy o braku kindersztuby.
odpowiedz
pokaż 79 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
Realista101
[2010-09-09 16:44]
Do Tbilisi kazał lecieć na pewno. Temu nie zaprzeczysz. W Smoleńsku zwlekał z wydaniem zgody na lądowanie na lotnisku zapasowym. Temu też nie zaprzeczysz. Więc o co chodzi z tym Lechem, że ma mieć pomnik przed Pałacem Namiestnikowskim. Chyba nie przystoi "prawdziwkowi".
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
foxtrot6
[2010-09-09 19:18]
Miałem na mysli,ze nie jestem fanatykiem PIS'u.Do Pawlaka mi dalej niż na księżyc-z racji jego sprzedajnych korzonków,niestety o problemach rolników wiem mało więc ta partia mi obca.Czerwoni dlaczego nie?A bo historia Prl'u,a bo Miller i jego baronowie,a bo lewackie podejscie- z rozluznieniem i rozwolnieniem norm moralnych.Nie pasuje mi to,uważam lewactwo za zboczenie.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
foxtrot6
[2010-09-09 19:36]
Bo nie jestem fanatykiem.Oburza mnie głupota ludzi oraz indolencja umysłowa.Steinbach-pod którą oficjalnie Merkel się nie podpisze ale jest za nią całą duszą i sercem.w 2004 roku,bodajże paradoksalna kwestia wygranej sprawy paru rodzin polskich na mazurach(Prusy Wschodnie).Polski sąd przyznaje rację"prawowitej"wlascicielce-niemce-wyrzuca na zbity pysk polskie rodzinyCzy słyszales może głos,że Polska ma przepraszac za II wojnę swiatową?Juz Sanger z BdV mówi otwarcie,że Polska powszechną mobilizacją spowodowała agresję Hitlera.Rosja,która mimo odkrywanej zbrodni katynskiej podonosi głowę pełną fałszywej historii i swiadomosci owej-jak za Stalina.A Ukraina?Ze swoim spojrzeniem,ze banderowcom trzeba stawiac pomniki?Nie mówię tu o unijnych sankcjach,bo nie znam się na tym-nie pamiętam.Wspomnę jedynie,że nie są uczciwe w stosunku do wielu państw "mniejszych".Bedziesz chciał-siegne do zrodeł,pokopię,można dyskutowac".Zauważam jak ważna jest polska racja stanu-ta,o której teraz tak"niemodnie"jest pamiętac.Przecież"skończmy wreszcie'mówic o przeszłosci,a zacznijmy o przyszlosci.Ta nowomysl-prowadzi do serii takich absurdów,o których wspomniałem wczesniej.Obroncy polskiej racji są naprawde przydatnie-takim był Kaczynski Lech moim zdaniem obserwatora.Takimi napewno nie będą Tuski,Sikorskie,czy Komorowskie.Tyle..może trochę zboczyłem to wybacz
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
Realista101
[2010-09-09 20:03]
To źle. Bo partie lewicowe są postępowe, a prawicowe konserwatywne. Jakie normy moralne zostały rozluźnione. Poza tym co to są normy moralne i kto je wyznacza?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
foxtrot6
[2010-09-10 03:32]
Prawica konserwatywna-ja jestem konserwatystą.Na tle poprawnosci politycznej czyli nazywania czegos w imię kłamstwa badz po prostu interesu politycznego Twoja"postępowosc"jest slepa.Podam Ci przykład;partie lewicowe dają fory wszelkiej masci zboczencom,mówię tu o wolnosci do zawierania malżenstw parom homoseksualnym,także partie lewicowe-pozwalają owym parom adoptowac dzieci.Nie wiem,czy Ty masz dzieci,bo ja mam-i kiedy pomysle o opcji,kiedy moja Córa widzi odbierająch z przedszkola dwóch ciepłych chłopców dziecko to małej osobie swiat zatrzęsie się w posadach,gdybym nawet był tak"postępowy"i chciał wytłumaczyc-to normalne Skarbie,tatus ma Mamusię a tu Roberta Tatus ma "mamusię"-Jacusia.Także"postępowa"jest metoda resoocjalizacji różnej masci psychopatów i bandytów-utrzymywanie za nasze pieniądze seryjnych morderców,czy gwałcicieli,miast wciskac ich na krzesło elektryczne.Wracając do "posępowej"kwestii wolnosci seksualnej,czy wiesz,że bodajże w Szwabii-dla dzieci z klas podstawowych został wydany podręcznik,tu podaję tytuł angielskojęzycznego oryginału"40 way's how to expand your ass".Wydaje się porażające,czy to już postępowa norma dla Ciebie?Zapomniałbym-postępowa jest też Europa z ichnią tolerancją dla eskalacji i fanatyzmu islamu,,ale to juz inna bajka.
odpowiedz
pokaż 74 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
Realista101
[2010-09-10 13:45]
Nie jesteś tolerancyjny, a nietolerancja rodzi agresję.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
foxtrot6
[2010-09-10 15:58]
Oczywiscie,że tak,wcale się tego nie wstydzę.Mógłbym odpowiedziec Ci tak samo-tolerancja rodzi bowiem slabosc,a wszelkiego rodzaju szuje,dyktatorzy takich naiwniaków wykorzystują,vide historyczny przykład II wojny swiatowej i'tolerancyjnych',czytaj-slepych na zbrojenia i agresywne zapędy Niemiec co do Europy i swiata.Następny przykład?Fundamentalisci islamski i ich rozprzestrzenianie się na terenie Europy i pozwalanie"wchodzic sobie na głowę"przez starą Europę.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
Realista101
[2010-09-10 16:46]
To są różne sprawy. Zezwolenie na zbrojenie Niemiec nie wynikało z tolerancji tylko z głupoty. Bo zbrojąc się Hitler łamał traktaty narzucone Niemcom. Katolicyzm też tak się kiedyś rozprzestrzeniał. Tak samo. Dlatego należy uczyć tolerancji wszystkich. Bez wyjątku, a nietolerancję zwalczać.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
foxtrot6
[2010-09-10 18:49]
Porównuj katolicyzm do islamu-brawo.Powiedz mi jeszcze gdzie w nowym testamencie znajdziesz wersety nawołujące do "ogniem traktowania niewiernych",czy'spotykając niewiernego bij go w gardło"-nie nazywałbym 'głupotą"kwestii związanych z polityką.Istnieją wywiady,które eliminują pojęcie głupoty-pozostaje więc zezwalanie-tolerowanie wlasnie pewnych faktów,któe jak wiemy przerodziły się w agresję ogólnoeuropejską.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
Realista101
[2010-09-10 19:33]
Obydwie religie są tak samo nietolerancyjne. Na katolicyzm nawracano mieczem. Teraz tą samą drogą idzie islam. Po prostu islam jest w średniowieczu.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Gutek
[2010-09-09 10:10]
a kONKORDAT - 10 MLD ZŁ ROCZNIE
Biedny Kraj utrzymuje watykanskich katabasów.to trzeba demonizować
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~majkelo
[2010-08-31 20:02]
szczególnie boję się tych 50 migów z obwodu kaliningradzkiego. a dokładniej tych 2 sprawnych. hahah.
rosja prędzej powinna się bać tych gnijących blach na wyrzutniach rakiet, aniżeli my ich. pozdro dla obrońców krzyża :D hahahahahahha
odpowiedz
pokaż 6 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~stańczyk
[2010-08-31 20:38]
Akurat tak się składa że często jestem w Rosji i mogę ci powiedzieć malutki człowieczku że to co Rosja ma naprawdę to wiedzą tylko oni sami. A takie zabytki to owszem stoją sobie żeby np.taka głupia ameryka myślała że to wszystko co mają. Na polskę wystarczyłyby nawet i takie zabytki.
odpowiedz
pokaż 1 wcześniejszą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~IRINA
[2010-08-31 20:47]
Ocena: 0 [0]
~costam
[2010-08-31 21:13]
A skad wiesz co ma Polska?i co wystarczy na Polske hehe to samo dziala w obydwie strony
Po za tym do atwartego konfliktu nie dojdzie nie bedzie wojen przez bron atomowa ludzie sami by doprowadzili do samozaglady wojna zmienila charakter :)
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~mis
[2010-08-31 21:14]
Ocena: 0 [0]
~Majkel
[2010-08-31 21:42]
takie zabytki są, aby zwiedzali je tacy łosie jak ty. rosja stawiała na stal i stawia nadal. toporne konstrukcje. hmm jak to było "w kupie siła"? a może miałeś proroczy sen na czele z leninem & wujkiem stalinem?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
kowalll
[2010-09-04 22:05]
polska ma żołnierzy z duszą. tyle na ten temat
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~esi
[2010-09-01 18:42]
i nikt nie skomentuje..
Jakoś nikt nie chce tego skomentowac. Może ktoś przynajmniej rozwinie myśl o dalszym pojednaniu.... np jak się to zakończy.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~IRINA
[2010-08-31 20:41]
TAK!Ma się bać Rosji zdecydowanie!
Nie ma co porównywać lub mówic w jakim kolwiek aspekcie o Polsce i Rosji.Trzeba sznowac i respektowac Rosje i jej naród,czego w Polsce nie bylo nigdy, wynika to z wrógiego nastawinia Polaków a nie i silnej Rosji. Więc lepiej się dalej bójcie i wykonujcie polecenia,BO jedno mignięcie palca I Polska będzier na kolanach .. Pozdrawiam IRINA
odpowiedz
pokaż 4 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~xsetowet
[2010-08-31 21:06]
Droga IRINo
Jeden za wszystkich wszyscy za jednego
Po za tym gdyby rosja mogla mignieciem palca postawic nas ,,na kolanach" juz dawno by to zrobila. Historia ostnich dziesiatkow lat mowi nam ze nie ma za co ich kochac czyz nie?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~polak
[2010-08-31 21:07]
A KIEDY TO ROSJANIE SZANOWALI NAS POLAKÓW , MOŻE WYWORZĄC MILIONY NA SYBERIĘ,TYSIACE WYMORDOWANYCH W KATYNIU,TO UWAŻASZ ZA SZACUNEK,
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~JA
[2010-08-31 21:43]
Mogłaby ale po co? po za tym nie można sięgać historią w płytkie dziesięciolecia wstecz. Przypomnijmy sytuację z 1577 roku, potem 1612. Sory panie i panowie ale w dalszej historii to myśmy pierwsi atakowali, urządzali masakry i masowo niewolili ludność rosyjską. Problem jednak nie w tym, że stało się to co się stało, ale w tym, że w szkołach robi się uczniom wodę z mózgu. Nie wspomina się o kampaniach w których to my byliśmy zaborcami, w końcu to my mamy być zawsze ci dobrzi a rosjanie ci źli. Nie o to chodzi drodzy państwo. Każdy kraj, każdy naród ma tzw. czarne karty swojej historii do której jak by mógł to by się nie przyznawał. Można się wstydzić jakiegoś okresu historii swojego państwa, ale nie można jej ukrywać przed potomymi.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~costam
[2010-09-01 01:34]
Historia ma za zadanie uczyc nas.kiedys prowadzenie wojen wiazalo sie z dziesiatkowaniem ludnosci cywilnej ktora stawiala opor(miasta)kazde panstwo tak postepowalo .Nigdy jednak nie budowano obozow eksterminacji innego narodu. W XVII - XVIII (dokladnie nie wiem keidy)zostal podpisana konwecja genewska i tu zasady sie zmienily.Mozna powiedziec ze ,,cywilizacja dojrzewa" Wiekszosc polakow zna historie Polski i o kampaniach w ktorych Polska poszerzała swoja strefe wplywu, czego nie mozna powiedziec o Rosjanach. Nie porownuj kampanii prowadzonych przez Niemcow, Rosjan do Polskich bo argumenty ci sie szybko skoncza :).
Wiemy ze wojny to tylko nieszczescie dla narodow My chcemy zyc w pokoju, nie wszyscy chca tego samego. z calym szacunkiem dla narodu Rosyjskiego jestesmy podobni zyjmy w zgodznie.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~esi
[2010-08-31 22:11]
Jak Pan ocenia ocieplenie między Polską a Rosją po 10 kwietnia.
Czy jest szansa na trwałą poprawę stosunków między naszymi państwami?
Wspólpraca rządów Polski i Rosji doprowadziła do niebywałego pojednania. Nasze WSi i rosyjskie FSB działały bardzo sprawnie. 10 kwietnia to bardzo udana inicjatywa. Tak udana, że nie będzie w zasadzie kogo wysłać na następną rocznicę w Katyniu, chociaż mamy jescze jednego tupolewa, to znaczy oni go mają i tego pierwszego też. Są nasze ale po co nam one. Węgry i Chile postawiły L.Kaczyńskiemu pomniki a nasze MSZ nawet nie przyszło. Za to postawiliśmy pomnik bolszewikom, którzy w 1920 roku nieśli nam wolność. Pojednanie jest coraz większe na przekór oszołomom i moherom. Nawet polityka gazowa jest pełna pojednania.
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~xsetowet
[2010-09-01 00:57]
Zgadzam sie z tym. Wiekszosc pewnie widzi to co im tv pokarza ktore powstawaly latach 80-90 hehe wiec zaraz bedzie lawina wyzwisk pod twoim adresem
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~wiktor
[2010-08-31 22:58]
Zastanowiłbym się...
Napewno nie ,,na kolanach" być wobec Rosji. Nie dać poniżać sie, nie ustępować w sprawach Polskich. Egzekfować to co nam, sie należy.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~tadmagia
[2010-08-31 19:49]
Kowal a kto to taki ???
Rosja rozszerza wpływy - to źle (?), ale w takim razie co my robimy w Afganistanie a wcześniej w Iraku - też rozszerzaliśmy , tylko nikt nie wie do dzisiaj po co i na co liczyliśmy - taki elokwentny wydawało by się a belki we własnym oku nie widzi - po prosu paplanina nawiedzonego a nie spełnionego !!!
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~esi
[2010-08-31 22:37]
My tam poszeramy wpływy amerykańskich koncernów naftowych, osłaniamy produkcję i handel heroiny. Ale czy to jest w naszym intersesie to bym nie powiedział.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~wpjtek
[2010-08-31 22:30]
pytanie retoryczne...
chyba zadający to pytanie chce pod...ć prawdziwych Polaków!!!!!!!!!!! Jasne, że musimy ich słuchać, bo nie mamy i nie będziemy mieć spójności w naszym "narodzie" :(
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
Peter85
[2010-08-31 20:32]
Polska nie powinna się nikogo bać
Jesteśmy krajem wyjątkowych ludzi. Mamy wielki potencjał, który marnuje nasza polityka. Dość patrzeć na innych i czas wziąć sprawy w swoje ręce. Mamy wpajane zasady od dziecka i trzeba je wykorzystać. Dość marnowania naszego potencjału przez rządzących i weźmy sprawy w swoje ręce ! Pozdro dla prawdziwych Polaków
odpowiedz
pokaż 3 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~anonim
[2010-08-31 20:50]
a prawdziwi Polacy to są tacy żę matke własną sprzedadzą !Więc co tu mówić o marnuwaniu się... jest już po ....od samego narodzenia każdego Polaka.Pozdrawiam.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ciagnij1
[2010-08-31 22:10]
może ty byś własną matkę sprzedał "Polaku" ale nie my
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~gosciu
[2010-08-31 22:13]
Ocena: 0 [0]
~otymista
[2010-08-31 20:30]
a czemu mamy się bać ?
Nie ma się czego obawiać. My przecież mamy najskuteczniejszą broń masowego rażenia w postaci Jarosława Kaczyńskiego, "ojca" Rydzyka, no i najpotężniejszy element niszczący z tej Trójcy - Antka Macierewicza. Ich nic nie zmoże. Są jak słynna sowiecka maszyna co to " nie gniotsa i nie łamiotsa".
odpowiedz
pokaż 3 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~strateg
[2010-08-31 21:26]
Zapomniałeś jeszcze o potężnej armii komandosów w moherowych beretach uzbrojonych w najskuteczniejszą broń masowego rażenia. Krzyż i granaty słoikowe.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~rogatywka
[2010-08-31 22:02]
Ciężka broń!
Polacy powinni bać się nie Ruskich, ale samych siebie ;)
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~rogatywka
[2010-08-31 22:13]
Ciężka broń!
Polacy powinni bać się nie Ruskich, ale siebie samych ;)
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~dfvsss
[2010-08-31 20:26]
pis myśli że polacy pójdą walczyć o kraj
myli się i to bardzo.
odpowiedz
pokaż 7 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~nie PIS
[2010-08-31 20:34]
Ocena: 0 [0]
~hans-destruktor
[2010-08-31 20:41]
Kapusie i szmalcowniki nie pójda w dzisiejszych czasach jeszcze cioty bym doliczył
odpowiedz
pokaż 2 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~LOL
[2010-08-31 20:55]
Za kogo będziesz walczył? Za tych co za komuny się nachapali albo mieli układy? Za Tuska i Kaczyńskiego? Codziennie ciężka praca ludzi jest przepuszczana przez palce przez władzę.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Marazmad
[2010-08-31 21:04]
Co ty koles wypisujesz. Nie wystarczy Ci to, że twój dziadek, pradziadek i reszta twojej rodziny walczyła o to żebyś teraz mógł wypisywać takie głupoty??
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~wiwa
[2010-08-31 21:12]
Kraj to kraj ! ZA dziadków, ojców, dzieci, wnuków,nie narodzonych!!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~scorpio
[2010-08-31 22:03]
Nieodpowiedzialna prowokacja,a tak nawiasem mówiąc polacy nie pójdą walczyć za kraj natomiast Polacy zawsze bronili Polski .
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~scorpio
[2010-08-31 22:03]
Nieodpowiedzialna prowokacja,a tak nawiasem mówiąc polacy nie pójdą walczyć za kraj natomiast Polacy zawsze bronili Polski .
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~anonim
[2010-08-31 20:47]
Będzie wojna. tak mówi przepowiednia
Teraz w sieci pojawił się cytat:
"I wtem wielki ptak metalowy upadnie,
a na nim znajdować się będą osoby ważne kraju niezwyciężonego,
a na kraj ogarnięty chaosem i żałobą,
wrogi najeźdźca ze wschodu uderzy..."
Oraz jego uzupełnienie: "Metalowe ptaki rozdzielą na zawsze dwóch braci"
kryzys się sprawdził to wojna w listopadzie też moze się sprawdzić.
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~wyobraźnia
[2010-08-31 21:52]
ale wypbraźnia, rób lepiej już zapasy na listopad
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~jureczek
[2010-08-31 21:48]
a dlaczego
mielibysmy sie bac Rosji- mamy przeciez kawalerie corocznie "cwiczona" w wojnie bolszewickiej, mamy rycerzy z "wojny" grunwaldzkiej i jeszcze RUDEGO 102 to nam calkowicie wystarczy by "odstraszyc " zapedy Rosjan do konfrontacji z nami
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~AS
[2010-08-31 21:47]
Myślenie Rosji zmieni się jak będzie
graniczyć z Niemcami. Kiedyś się udało i nie ma powodów sądzić, żeby nie udało się ponownie z małym skłóconym krajem.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Obywatel.K.
[2010-08-31 21:41]
Czy Polacy powinni bać się grypy?
Nadchodzi jesień...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ceper
[2010-08-31 21:39]
Za rządów PO w ciągu roku wybito dowódców wojsk
Jak tak dalej pujdzie to naprawde trzeba sie bac nie Rosji tylko Słowacji bo tak tadetnej armi nie mielismy nigdy nie mają na paliwo lotniscy brakuje kasy na szkolenia
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~konik
[2010-08-31 21:34]
jarka
dopuścić władzy i wojna murowana
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~FAKT
[2010-08-31 21:31]
JAKIM DURNIEM TRZEBA BYĆ, ŻEBY WIERZYĆ, ŻE RUSEK I NIEMIEC TO PRZYJACIELE
POLAKÓW ?
TYLKO DURNIE I FANI PO TAK MYŚLĄ.
MYŚLĄ TO ZA DUŻO POWIEDZIANE. RACZEJ "ODCZUWAJĄ" BÓL PRZEMYŚLEŃ.
HISTORII TE GŁUPKI NIE ZNAJĄ. INACZEJ BY WIEDZIELI, ŻE ROSJA I NIEMCY OD SETEK LAT DRĘCZYLI POLAKÓW. KILKA ROZBIORÓW, NAJAZDY, ZABORY, A POLACZKI DALEJ GŁUPIE I WIERZĄ NAIWNIE ŻE CYWILIZACJA ICH URATUJE.
PUTIN TO MORDERCA. WBIJCIE TO SOBIE DO ŁBÓW.
odpowiedz