Ocena: +2 [2]
~zdegustowany
[2011-09-01 11:32]
My Polacy nie powinniśmy sobie pozwalać na takie zniewagi, obrazy!!! to już zakrawa na kpiny, tyle ludzi im pomagało, narażało życie za ratowanie ich, a oni ciagle tylko plują na Polaków! to chore! widziałem ile drzew zasadzonych Sprawiedliwi mają , na czele z Ireną Sendler-prawie 6 tysięcy ludzi ma zasłużone drzewo , a ilu ratowało bezimiennie? Ten narod jciągle się czepia Polaków, albo innych , ciągle im mało i mało...i dlatego ich nikt nie lubi!
odpowiedz
Ocena: +2 [2]
~kris
[2010-12-02 16:42]
co na to prokuratura
A w Polsce karze sie osoby za napis "Śmierć garbatym nosom" to ja sie pytam co oni na to. Panowie, zydzi Nas nienawidza a my jestesmy do bólu poprawni ! Wstyd i upokorzenie
odpowiedz
Ocena: +2 [2]
~bebe
[2010-02-05 12:58]
Ludzie..nie DENERWUJCIE SIE!!!!!!
Ten Zyd,ktory kala nasz narod,jes li tylko prawdopodobnie zwyklym antypolakiem,takim jak niestety ...nasi cudowni antysemici.No przeciez kims takim nie bedziemy sie denerwowac..przeprosi predzej,czy pozniej! Polska to narod w ktorym Zydom zylo sie najbezpieczniej,az do rozbiorow,ale..wtedy juz nasz kraj nie byl tym samym krajem,stal sie wielonarodosciowy! Od tego momentu wyraznie stosunki sie zmienily..ale to wcale nie oznacza jeszcze ,ze polski antysemityzm byl tym samym co narodowosocjalistyczny antysemityzm rasistowski propagowany przez Niemcow! Na kanwie naszego polskirego antysemityzmu-ktory chocby po wpisach widac-istnieje, zbudowano bardzo krzywdzacy obraz Polakow, podbudowano ideologicznie ..ale to jest zwyczajne klamstwo. My,podobnie jak Zydzi bylismy ofiarami,to Polska inteligencja jako pierwsza trafila do obozow koncentracyjnych,nasz narod mial zostac wyniszczony,nieco inaczej niz Zydowski,ale jednak koniec mial byc identyczny. W czasie wojny stalismy po tej samej stronie-bylismy ofiarami! Przed ostateczna likwidacja getta warszawskiego po wspolnym apelu POlakow i Zydow nasze flagi powiewaly obok siebie, bialo- czerwona i niebiesko-biala z gwiazda Dawida..wtedy laczyly!! Dzis ..dziela. I to jest tragizm dzisiejszych relacji obu narodow.Wlasnie dzieki takim dziennikarzynom jak ow Izraelita i naszym antysemitom...
odpowiedz
pokaż 5 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
T.R.S.
[2010-02-05 14:00]
Bardzo mozliwe.I pewnie zdaje sobie na dodatek sprawę z tego jaką reakcję moze to u nas wywołać.Ma następną okazję.Jaki to on teraz ,,zaszczuty,, za swój ,,tekścik,,.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~bebe
[2010-02-06 00:01]
i w taki o to sposob napedza sie spirala nienawisci.Na szczescie, jednak nie kazdy da sie nabrac na tego rodzaju prowokacje.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~mama
[2010-02-06 08:22]
sam kalasz NASZ naród Polski swoim istnieniem.. ty antysemito!(tak cie mamusia komuszka wychowała)
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~bebe
[2010-02-06 09:29]
mama..zacznij czytac ze zrozumieniem!!!!Blagam!!!!!!!!bo mi rece razem z biustem opadaja ,jak widze taki brak logiki!!! nie bylam i nie jestem antysemitka...Chryste,skad ten pomysl?!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Marjan
[2010-12-02 16:32]
Jako byly zolnierz Polskiej Armji przeszedlem wiele upokorzen ze strony wspolzolnierzy,katolikow,
jasne jest ze jestem Zydem i nie widze powodow do wstydu moim pochodzeniem.Nie ma sensu powaracac do pytan gdzie kiedy i dlaczego.Po wyzwoleniu obozu na Majdankach ,przeniesiono nas do Lodzi.Dopiero na majdankach dowiedzialem sie o Holokascie i widzialem na wlasne oczy ofiary morderstw.W Lodzi na ul Srodmiejskiej otworzono komitet Zydowski gdzie powracajacy Zydzi zbierali sie i rejestrowali by odzszukac bliskich.Pierwszy raz uslyszalem tam skargi na Polakow ze pomagali Niemciom.Czesciowo dodawalem racje,ale ja zadalem pytanie na ktore nikt nie dal albo nie chcial dac odpowiedzi."Gdyby to bylo inaczej,gdyby Zydzi mieli ratowac Polakow pod grozba kary smierci nie tylko osobistej ale calej rodziny ,ilu by ryzykowalo ? Wiec starajmy sie ii mimo ze trudno nie winmy calego Narodu za opinje jednostki.
odpowiedz
Ocena: +2 [2]
~pielgrzym
[2010-02-05 09:15]
Kochani Żydzi, niektórym z Was pomieszały się uczucia.
Niedawno odbyłem pielgrzymkę do Ziemi Świętej. Była to podróż mego życia. Wciąż śnię o drogich mi miejscach, które odwiedziłem, tęsknię za nimi i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś uda mi się wybrać w podobną podróż. Spotkałem się z przeciętną Waszą życzliwością i dużo większą Arabów. Nie mam do was pretensji o przykre potraktowanie mnie na lotnisku, czy na bramce przed Ścianą Płaczu. Kładę to na karb Waszej troski o bezpieczeństwo. Mam do Was szacunek choćby z tego względu, że Jednym spośród Was jest Zbawiciel Świata, który jest mi najbardziej drogi. Wciąż pamiętam opowiadania mojej mamy, która chwaliła Żyda prowadzącego sklepik, bo można było u niego kupić taniej niż u Polaka.
Nie jestem w żaden sposób antysemitą i denerwuje mnie Wasze wyszukiwanie wciąż nowych wrogów, domaganie się odszkodowań, żądanie przeprosin. Nie zdziwię się, jeśli zaczniecie domagać się odszkodowania od Egipcjan za niewolę egipską, z której wyprowadził Was Mojżesz, choć nieźle ich wtedy złupiliście. Denerwuje mnie nawet sam termin 'antysemita'. Jest on ewenementem: bo nie mamy przecież terminów takich jak: antypolak, antysłowanin, antychrześcijanin itp. Jeśli semita to potomek Sema (Sem był synem Noego), to semitami są również Arabowie. Wasze i ich drzewo genealogiczne jest bowiem identyczne, aż do Abrahama. To dopiero synowie Abrahama Izmael i Izaak dali początek - pierwszy Arabom, a drugi Wam.
W tym kontekście pytam Was: Kto jest największym wrogiem Arabów? Czyż nie Wy? Będąc więc sami semitami jesteście jednocześnie antysemitami - trwając w odwiecznej nienawiści do Waszych pobratymców.
z sieci
odpowiedz
pokaż 16 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~renia
[2010-02-05 10:11]
Bardzo madra wypowiedz pod ktora takze bym sie podpisala
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Ra
[2010-02-05 10:14]
Ocena: 0 [0]
~Antyall
[2010-02-05 10:21]
Pozwolę sobie się wtrącić .Czy Jezus nie jest Bogiem ? A jako Bóg nie ma narodowości.Jego ludzkie Ciało , które przyjął z Maryi było chyba Narodowości Aramejskiej ?A co do odszkodowań , dlaczego nigdzie nie padło ani jedno słowo o ODSZKODOWANIACH dla Polski i Polaków ze strony Rosji i Izraela za lata zaborów , okupację mordowanie ,ludobójstwo ,eksterminację,grabież gospodarki ?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~g
[2010-02-05 10:34]
tu cie zacytuje "Wasze wyszukiwanie wciąż nowych wrogów, domaganie się odszkodowań, żądanie przeprosin." pisales o polakach ? to my wiecznie placzemy , wiecznie i wszedzie mozna wyczuc nienawisc do niemcow czy do Rosjan , mimo tego ze nie amerykanie nie francja ale rosja przyszla nam z pomoca, nie wazne dlaczego ale wazne ze dzieki rosji zyjemy teraz jak normalni ludzie, wiem zaplacilismy za to ogromna cene bedac pod kontrola rosji ale teraz jestesmy wolnym krajem , piszesz ze zydzi zadaja przeprosin a my ? my na czele z waszym prezydentem ( bo moim on napewno nie jest ) wiecznie placzemy i wiecznie chcemy byc przepraszani. piszesz tez o szukaniu nowych wrogow , a powiedz mi co robilismy w IRAKU ??? co robimy teraz w AFGANISTANIE ?? kim sa dla nas obywatele tych panstw ? zrobili nam krzywde? to my jestesmy agresorem to my pchamy sie nie tam gdzie trzeba , to my jestesmy gotowi zabijac bo amerykanie pod pretekstem ( terroryzmu , produkcji bomb nuklearnych , czy calego zua ^^ ze strony panst arabskich ) wiec zanim drogi kolego zaczniesz sprzatac u sasiada na podworku naucz sie ty i moze wieksza czesc obywateli tego kraju ze na pierwszym miejscu sprzatamy wlasne smieci . a tytul "Kochani Żydzi, niektórym z Was pomieszały się uczucia" rownie dobrze mogl by byc skierowany do polakow. ludzie skonczcie z ta nienawiscia, my nie jestesmy pepkiem swiata , jestesmy takimi samymi osobami jak wszyscy inni , w jednym stopniu dobrzy w drugim ciut mniej dobrzy to jest naturalne , wiec przestancie szczekac .
P.S. Jestem Polakiem a w razie gdyby ktos zaczol psy po mnie wieszac za bledy ortograficzne to przepraszam, poprostu mieszkam od malego za granica.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~NIK
[2010-02-05 10:40]
Twoja wypowiedż jest napewno wyjęta z ust wielu Polaków, którzy myślą tak samo, ale są zbyt spokojni aby wyrazić co czują gdy wciąż się ich obraża, oby ten spokój nie zamienił się w oburzenie. Dziwi mnie postawa "polskiego" rządu wobec takich przejawów nienawiści i kłamstwa.
odpowiedz
pokaż 11 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~agarlic
[2010-02-05 11:20]
jeśli masz wątpliwości do wielu komentarzy na portalach wygugluj hasbara i podaj dalej. Trzeba ten termin rozpropagować jak najszerzej, aby inni nieznający tematu się z nim zapoznali. Czas najwyższy. Łatwo ich rozpoznać, bo bronią liberalnej demokracji jak niepodległości (PO) a plują na (w uproszczeniu) konserwatyzm (PiS). Wobec wiary, katolicyzmu pojawiają się jako ateiści (noramlny ateista nie był nigdy tak agresywny). Hasbara - podaj dalej.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~voyage
[2010-02-05 18:18]
na portalu podrózniczym czytałam opinie pary Polaków, którzy sami pordóżowali po Ziemi Swietej, Jordanii, Egipcie i to co napisali było zdezydowanie mniej przychylne Temu narodowi. To, czego doświadczyła owa para podczas przekracznia granicy, korzystania z środków komunikacji stawia Izraelitów w bardzo złym swietle, podobne historie opowiadali znani podróżnicy ...... Wielu z Tych Izraelitów to niedawni obywatele Rosjii i wiele z tych tekstów wszyscy zrozumieli podczas kontrolii ....... taki naród !
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~TAMBYLEC
[2010-02-08 18:15]
i ja bylem zatrzęsienie arabów... gdyby nie żydzi to bomby i samochody pułapki palestynczykow byłyby wielkim zagrożeniem. Żydzi kochają nas i turystów chrzecijanskich.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~aargh
[2010-11-01 22:17]
Mylisz się - gdyby nie Żydzi, do Ziemi Świętej jechałbyś jak na wakacje do Tunezji czy Maroka a nie na "macanki" z żoldakiem z uzi.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~nmw
[2010-12-02 16:20]
dlatego ze mieszkasz od małego za granicą i nie znasz historii swojego kraju można ci to wybaczyc, obecna polityka rządów jest prowadzona pod dyktando panów z usa a ze nasi politycy potracili głowy to nie znaczy ze ludzie to popieraja, a poczytaj co groziło Polakowi za ukrywanie żyda w czasie wojny, zobacz ilu Polaków jest orderem Sprawiedliwi w Izraelu, i dopiero wtedy zabieraj głos w sprawach w których znajomość zagadnienia jest minimalna lub wręcz zerowa.
odpowiedz
Ocena: +2 [2]
~henryk
[2010-02-06 05:58]
X-departament U.B.
Mordercy polskiej inteligencji i polskich patriotow-to zbrodniarze:Fejgin,Swiatlo,Rozanski,Berman,Wolinska,Brestigerowa i caly X-dep.U.B.to Zydzi ktorzy za swoje zbrodnie nie byli osadzeni.A kto wydal Gestapo D-ce A.K.Gen.Roweckiego-to Blanka Kaczorowska [zydowka] i o tym nikt nie ma odwagi napisac bo zostanie okrzykniety antysemita i wdeptany w ziemie.
odpowiedz
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~oto prawda
[2010-02-07 18:10]
i twoja rodzinka polska ... pro-gomułkowska komuchów-sowietów.. czyli chłoporobotników, która a wydawała żydów i wyrzuciła ich z Polski
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Jagoda
[2010-11-01 22:40]
Osobo o nicku "oto prawda" dajesz świadectwo swej nienawiści do Polaków. Po co tu wśród nas mieszkasz? Jesteś obcy i wrogi. Przenieś się tam gdzie będzie ci znacznie lepiej niż tu u nas. Szczęśliwej podróży z całą familią.
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~obiektywny
[2010-02-05 21:06]
Polacy napadli na Niemcy i ZSRR żeby wymordować Żydów
Uprowadzili ich z Niemiec i ZSRR gdzie żyli spokojnie. Tylko tow. Stalin zdołał ukrócić ten plan.
odpowiedz
pokaż 5 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~obiektywny
[2010-02-06 01:21]
W polsce zawsze prześladowano Żydów. Dlatego w ich obronie Rosja, Prusy i Austria dokonały rozbioru Polski. Zapanował, jak wtedy mówiono, porządek w Warszawie. Z chwilą gdy Rosja i Izrael zostaną przyjęte do UE rozbiory bedą łatwe bo o tym zadecyduje Rząd Europejski. polska powinna być podzielona między Niemcy, Rosję, Ukrainę i jako zadośuczynienie za wielkie krzywdy - tzw. dzielnica senioralna z Krakowem i Warszawą powinna przypaść Izraelowi.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~to oczywiste
[2010-02-06 19:33]
to oczywiste - wszak to narody, które nigdy nawet muchy nie skrzywdziły
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~to oczywiste
[2010-02-06 19:33]
to oczywiste - wszak to narody, które nigdy nawet muchy nie skrzywdziły
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~aargh
[2010-11-01 22:32]
He he - dobre :) Co więcej polscy speckomandosi robili wypady aż pod Vichy (gdzie francuskie władze masowały Żydom plecy podczas kąpieli zdrojowych) w celu przeprowadzenia dalszych uprowadzeń. Na szczęście marszałek Petin ukrócił ten proceder :)
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~aargh
[2010-11-01 22:33]
No może od czasu do czasu po deszczu rozdeptali jakąś dżdżownicę (niechcący)
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~aandy
[2010-02-05 09:23]
Antysemici
Opowiadała mi pewna kobieta,że często Polacy wskazywali Niemcom Żydów na ulicy.Niemcy tak dobrze ich nie rozpoznawali jak nasi rodacy ,którzy z nimi obcowali przez lata.Na pewno i takie przypadki się zdarzały.
odpowiedz
pokaż 21 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~lebe
[2010-02-05 11:27]
Rotschild - amerykański Żyd finansował budowę obozów koncentracyjnych, pomysł był co prawda niemiecki ale finanse - amerykańskie
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Leon
[2010-02-05 11:31]
A mi opowiadał dzidek, co żydzi robili, gdy 17.09.1939 wkroczyła Armia Czerwona. Druga opowieść dotyczyła żydowskiej policji w gettach.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~niemiec
[2010-02-05 11:32]
czy naprawde ludzie musza byc tak ograniczeni w tematycze historycznej jak ty bez logiki i wyobrazni historycznej,to ja troche odmule cie w tej tematyce,nie polacy nie polske podrziemnie nie polski rzad w londynie ale ci LUDZIE CO UMIELI MOWIC po posku i rzyjeli niemiecke obywatelstwo!!!vollkdeutsche a bylo ich kolo miliona i nietylko ze wydawali zydow,ale zeby udowodnic ze sa wartoscowymi nowymi obywatelami niemiec tagrze donosili na polska konspiracje i polakow spomagajacych partyzantow !!!!!!!!!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~bbb
[2010-02-05 11:38]
Nie uwierzysz... ale w Polsce w więzieniach siedzą dziesiątki tysięcy ludzi - złodziei, pijaków, oszustów, morderców ... ale powiem ci jeszcze większego niusa! ... nie tylko w Polsce, ale i w innych krajach na całym świecie TEŻ! Myślałeś, że w czasie wojny każdy był kryształowo czystym polakiem kochającym żydów ? Ja np. za bardzo nie lubię żydów i co mam zrobić? Możliwe, że też bym ich teraz nazistom sprzedawał... no może nie - bo to kwestia wychowania... ale za to czy bym im chciał pomagać poświęcając siebie - to se małego w talary bym nie dał pociąć.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~zez
[2010-02-05 11:45]
żydzi wskazywali Polaków bolszewikom, tych znaczących....
odpowiedz
pokaż 16 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Z Jedwabnego.
[2010-02-05 16:41]
Ja głęboko wierzę,że prawda o Jedwabnem zostanie kiedyś upubliczniona podobnie jak o Katyniu.Mordu w Jedwabnem dokonał niemiecki oddział specjalny.Jeszcze kilka lat temu żył dowódca tego oddziału i kilku żołnierzy.Dowódca nie zaprzeczał,że to była ich sprawka. W dramacie uczestniczyło kilku Polaków.Warto poznać ich motywy.Otóż w 1939 roku,po wkroczeniu na te tereny Sowietów,miejscowi żydzi stanęli po stronie "nowej władzy".Sporządzali listy Polaków dla NKWD i wręcz brali czynny udział w organizowaniu wywózek Polaków na Syberię.Po przyjściu Niemców,w wyniku wojny niemiecko-bolszewickiej,ci Polacy mając w pamięci krzywdy wyrządzone przez żydów,chcieli wziąć odwet.Należy zauważyć,że nie wszyscy szukali odwetu,lecz zaledwie kilka osób.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Z Jedwabnego.
[2010-02-05 16:41]
Ja głęboko wierzę,że prawda o Jedwabnem zostanie kiedyś upubliczniona podobnie jak o Katyniu.Mordu w Jedwabnem dokonał niemiecki oddział specjalny.Jeszcze kilka lat temu żył dowódca tego oddziału i kilku żołnierzy.Dowódca nie zaprzeczał,że to była ich sprawka. W dramacie uczestniczyło kilku Polaków.Warto poznać ich motywy.Otóż w 1939 roku,po wkroczeniu na te tereny Sowietów,miejscowi żydzi stanęli po stronie "nowej władzy".Sporządzali listy Polaków dla NKWD i wręcz brali czynny udział w organizowaniu wywózek Polaków na Syberię.Po przyjściu Niemców,w wyniku wojny niemiecko-bolszewickiej,ci Polacy mając w pamięci krzywdy wyrządzone przez żydów,chcieli wziąć odwet.Należy zauważyć,że nie wszyscy szukali odwetu,lecz zaledwie kilka osób.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~s.
[2010-02-05 17:01]
Kolejna bzdura,wypisz wymaluj koszerna prowokacja.Zapewne ta pewna kobieta miala pejsy i mycke na glowie.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~zainteresowany...
[2010-04-19 02:52]
No to po jaka ch... zydzi mieszkaja w Polsce, pogonic te zaklamane z...o Zydzi mordowali zydow, to tez prawda , sami sie sypali. Setki calych rodzin polskich ginelo w obronie zydow, przechowujac w domach a potem ci"WDZIECZNI ZYDZIUCHY" wskazywali, kto ich przechowywal. Zyd zawsz ebedzie zydem. Mysla tylko o sobie i zssa krew z innych. U nich jedyna wartosc to pieniadze. Wynocha z Polski jak Wam tak zle.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Gość
[2010-08-24 19:17]
Przecież cyklon B to też zydowski wynalazek.
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~Lech
[2010-06-20 07:56]
Macie racje
Zgadzam się z tym.Żydzi mają swoje państwo niech się tam mądrzą.Zlikwidować obóz w
Oświęcimiu ,sprzedać im po dolarze za cegiełkę.Niech se postawią na pustyni i zwiedzają.
Jako Polska pozbędziemy się olbrzymich długów i załatwimy sprawę raz na zawsze.
Nasze dzieci/Europejczyków/nie będą uczyć się histori o Europie w której panował podział i nienawiść.Czas z tym skończyć.Przypominacie sobie ile pieniędzy przeznaczyli Niemcy na remont
pieców w Oświęcimiu.Ciekawe po co?.
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~zero
[2010-02-09 09:34]
Ocena: -1 [1]
~nowoczesnyżyd
[2010-02-05 11:05]
W taki sposób będziemy was polaczki szkalować na całym świecie
dopóki nie oddacie nam majątku w polsce...
odpowiedz
pokaż 5 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Thea
[2010-02-05 11:16]
Wy tu nie macie zadnego majatku, do pracy sie wezcie.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Naczelny Rabuś.
[2010-02-05 11:32]
Dwóch Żydów w Moskwie czyta gazetę. Jeden z nich mówi do drugiego:
Abramie Osipowiczu, ministrem finansów mianowali jakiegoś Briuchanowa.
Jak on się naprawdę nazywa?
Abram Osipowicz odpowiada: To właśnie jest jego prawdziwe nazwisko - Briuchanow.
Jak to!!! Prawdziwe nazwisko Briuchanow? To on jest Rosjanin?
Ależ tak, to Rosjanin.
No proszę, ci Rosjanie to taki zdumiewający naród; wszędzie wlezą.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~tomek
[2010-02-06 12:44]
Ocena: 0 [0]
~jerzyk
[2010-02-08 03:36]
co si e podszywasz w żyda ? uważaj obłudny .. wiadomo bo Polaku -komuchu!!aby cie Bog nie pokarał.Polak Polakowi wilkiem i ROZRABIA, a co dopiero uczciwemu Zydowi?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~hiPOkryzja
[2010-02-08 14:31]
"Uczciwy Żyd" - tworzysz nowe pojęcia...
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~Polak
[2010-02-07 23:54]
Parszywy zyd...
Jest takie przyslowie. Dlaczego swiat nienawidzi zydow?
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~hala
[2010-02-06 19:06]
auschwitz
a przecież to Zydzi wychwalali butnych Niemców nazywając ich kulturalnym narodem nie wierzyli że zostaną tak potraktowani
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~BIEDAKI
[2010-02-07 18:18]
film polski Hotel Polanów -zydzi w Niemczech nie przypuszczali ze Szwaby ich napadną , okradną i zamordują ,nie potrafili sie bronic!czyli napadać i zabijać..... jak to potrafili nawet i Hitler Jugen. Żydom odebrano ich państwo i dlatego nie mieli gdzie uciekać? dlatego HITLER TO WYKORZYSTAŁ PRZECIW NIM.a Z DRUGIEJ STRONY Ruski ICH RÓWNIEŻ WYRZUCALI Z ROSJI
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~Maria
[2010-02-05 18:11]
Zastanawiające
Dlaczego żaden Żyd na Niemca złego słowa nie powie ?
odpowiedz
pokaż 5 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~obiektywny
[2010-02-05 21:27]
Uprowadzili ich z Niemiec i ZSRR gdzie żyli spokojnie. Tylko tow. Stalin zdołał ukrócić ten plan.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Hans von Schweinhund
[2010-02-05 23:04]
bo Żyd sprzeda własną matkę za garść srebrników. A srebrniki te dostaja od Niemca. Stąd Żyd nie pluje na Niemca , choc zabił mu matkę i ojca tylko na Polaka, bo nic od niego nie dostaje.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~grazia.ny
[2010-02-06 03:27]
Całkowita racja, że dostają od Niemców. Pracuję jako opiekunka starszych ludzi i akurat u Żydów polskich w Nowym Jorku, byłych więźniów obozu niemieckiego w Oświęcimiu. Obecnie mają powyżej 85 lat. mąż tej Żydówki napisał książkę o tym i też sporo na niej zarobił. Starają się o zwrot mienia - kamienic - w Katowicach i Sosnowcu. Nadmienię, że bardzo nienawidzą Polaków, zresztą jak wszyscy Żydzi polscy. Osobiście widziałam dokumenty przyznające im jednorazowe odszkodowanie- dokument z lat siedemdziesiątych- w wysokości 20 tysięcy dolarów, comiesięczna renta 500 $$ i raz do roku 2 tysiące $$$ na rehabilitację wypoczynkową. Ale jeżeli przedstawią rachunek pobytu wypoczynkowego, to zwrot jest za pełne 3 tygodnie pobytu wraz z osobą opiekującą się. Rachunek taki jest zazwyczaj ok. 10 tysięcy $$$$ i jest to zwracane przez Niemców. Wszystkie płatności otrzymują czekami do zrealizowania w jakimkolwiek banku. Opiekowałam się też polską Żydówką, która była w obozie w Rawnesbrick i nie za bardzo rozumiem dlaczego dostaje tą stałą rentę z Szwecji, a raz do roku musi wstawić się osobiście w szwedzkim Konsulacie w Nowytm Jorku. Podpisuje tam jakieś dokumenty i renta nadal przychodzi płatna czekiem do zrealizowania. nadmieniam, że ta Pani akurat była nadzorującą pracę reszty Żydówek. Przypuszczam, że niejedna straciła życie przez nią. Obecnie ma Ona 95 lat. Napisała książkę o pobycie w obozie. Z pewnością były to niesamowite przeżycia tamtych czasów. Ale sądzę, że próbowała się usprawiedliwić też ze swoich niecnych czynów wobec "żydowskich sióstr". Od Państwa polskiego nic nie mają i to ich boli. Ale wielu chętnie wróciłoby na stałe do Polski i tęsknią za krajem urodzenia i przeżytej młodości, choć wprost nie chcą się do tego przyznać. Wynika to w czasie luźnych dyskusji. Najgorszym pracodawcą za granicą dla Polaka jest polski Żyd. Lepiej pracuje się u Żydów węgierskich lub czeskich. Ale można też spotkać naprawdę dobrych i uczciwych Żydów, choć są to jednostki. Natomiast pokolenie wnuków polskich Żydów, jest bardziej przyjaźnie nastawiona do Polaków i chwalą się polskim pochodzeniem. Ale miara pieniądza dla każdego Żyda jest najważniejsza.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~PUKNIJ sie
[2010-02-06 08:19]
jak nie? a kto ŚCIGA i skazuje.....byłych hitlerowcowi? i nazistów? własnie żydzi.. domagają sie ich wydania.... O.j OJ,.cos ci sie pokręciło w łbie<bo Żydzi sa uczciwi i ścigają przestępców nawet z czasów Holokaustu.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~konrad
[2010-02-06 21:18]
To nie tak. Nie powie złego słowa na Niemców, tzn nie generalizuje. Mówi konkretnie o zbrodniarzach i ściga ich. Nie może mówić źle o państwie niemieckim biorąc od niego kasę.
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~obiektywny
[2010-02-05 21:02]
Polacy napadli na Niemcy i ZSRR żeby wymordować Żydów
Uprowadzili ich z Niemiec i ZSRR gdzie żyli spokojnie. Tylko tow. Stalin zdołał ukrócić ten plan.
odpowiedz
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~obiektywny
[2010-02-06 01:23]
W polsce zawsze prześladowano Żydów. Dlatego w ich obronie Rosja, Prusy i Austria dokonały rozbioru Polski. Zapanował, jak wtedy mówiono, porządek w Warszawie. Z chwilą gdy Rosja i Izrael zostaną przyjęte do UE rozbiory bedą łatwe bo o tym zadecyduje Rząd Europejski. polska powinna być podzielona między Niemcy, Rosję, Ukrainę i jako zadośuczynienie za wielkie krzywdy - tzw. dzielnica senioralna z Krakowem i Warszawą powinna przypaść Izraelowi.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~to oczywiste
[2010-02-06 19:31]
to oczywiste: Niemcy, Rosjanie, Ukraincy i Żydzi nigdy na nikogo nie napadli, miłują swoich sąsiadów, są wzorem do naśladowania.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~hala
[2010-02-06 19:05]
auschwitz
a przecież to Zydzi wychwalali butnych Niemców nazywając ich kulturalnym narodem nie wierzyli że zostaną tak potraktowani
odpowiedz
Ocena: -1 [1]
~Wojciech
[2010-02-05 19:49]
A PRAWDA BOLI !
PRAWDA WIDZIANA OCZAMI OFIARY JEST PRAWDZIWA ! Wiadomo jak stroniczo jest napisana historia powojennej Polski ! A wiadomo mord w Kielcach jest prawdziwy i dokonany po wojnie itd. A o tym mordzie na lekcji Historii nie uczono ?
odpowiedz
pokaż 5 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~obiektywny
[2010-02-05 21:28]
Uprowadzili ich z Niemiec i ZSRR gdzie żyli spokojnie. Tylko tow. Stalin zdołał ukrócić ten plan.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~bozenka
[2010-02-05 22:57]
A wiesz kmiocie kto byl wtedy w Kielcach szefem bezpieki..! ! ? ?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~lutek
[2010-02-05 23:01]
wojtku, nie odkryłeś niczego nowego. O kieleckim, tzw, pogromie wiadomo od lat, Więc jeśłi juz kogoś cos boli to chyba ciebie brak szarej substancji. Za dużo chlasz. Tylko lewatywa cie uratuje.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~obiektywny
[2010-02-06 01:23]
W polsce zawsze prześladowano Żydów. Dlatego w ich obronie Rosja, Prusy i Austria dokonały rozbioru Polski. Zapanował, jak wtedy mówiono, porządek w Warszawie. Z chwilą gdy Rosja i Izrael zostaną przyjęte do UE rozbiory bedą łatwe bo o tym zadecyduje Rząd Europejski. polska powinna być podzielona między Niemcy, Rosję, Ukrainę i jako zadośuczynienie za wielkie krzywdy - tzw. dzielnica senioralna z Krakowem i Warszawą powinna przypaść Izraelowi.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~maxyma
[2010-02-06 16:42]
Jest to możliwe, bo Polak nawet Polakowi i dziś jest największym wilkiem i wrogiem,
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
bajdar82
[2010-02-06 10:41]
kogo jeszcze mamy przeprosić do k. nędzy???
Czechów za Zaolzie ,Litwinów za Wilno ,Ukraińców za mordy wołyńskie ,Niemców za wysiedlenia ,teraz Żydów za holokaust ,to może jeszcze Rosjan za Katyń a Szwedów za "potop" ?Można coś dopisać jak przeoczyłem.
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~Polak
[2010-02-06 02:22]
żyd ,wszystko dla pieniędzy
Znamienne jest że jak żyd opluwa Polske,to wszystko dobrze,nasz ambasador za węgła szczeknie i to wszystko,ale niech tylko ktoś powie że ten żyd żle robi to odrazu jest okrzyknięty na cały świat że jest antysemitą.A za co ich mamy lubieć ,za takie paszkwile o Polsce.Już cały świat zaczyna mówić ,że holokaust wykorzystują do robienia tylko pieniędzy co jest obrzydliwe z ich strony.Dlatego coraz więcej ludzi przestaje ich lubić.
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~obiektywny
[2010-02-05 21:01]
Polacy napadli na Niemcy i ZSRR żeby wymordować Żydów
Uprowadzili ich z Niemiec i ZSRR gdzie żyli spokojnie. Tylko tow. Stalin zdołał ukrócić ten plan.
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~obiektywny
[2010-02-06 01:22]
W polsce zawsze prześladowano Żydów. Dlatego w ich obronie Rosja, Prusy i Austria dokonały rozbioru Polski. Zapanował, jak wtedy mówiono, porządek w Warszawie. Z chwilą gdy Rosja i Izrael zostaną przyjęte do UE rozbiory bedą łatwe bo o tym zadecyduje Rząd Europejski. polska powinna być podzielona między Niemcy, Rosję, Ukrainę i jako zadośuczynienie za wielkie krzywdy - tzw. dzielnica senioralna z Krakowem i Warszawą powinna przypaść Izraelowi.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~obiektywny
[2010-02-05 21:06]
Polacy napadli na Niemcy i ZSRR żeby wymordować Żydów
Uprowadzili ich z Niemiec i ZSRR gdzie żyli spokojnie. Tylko tow. Stalin zdołał ukrócić ten plan.
odpowiedz