Ocena: 0 [0]
~studentka
[2009-09-22 15:12]
zal mi Was
wszyscy jestescie pieprzonymi rasistami. Wasza opinia mnie przeraza, przykro czytac wypowiedzi ludzi tak ograniczonych, ktorzy nie maja pojecia co sie tam dzieje
odpowiedz
pokaż 22 ukryte odpowiedzi
pokaż 17 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~DZIUNIA
[2009-09-22 17:25]
widze ze rozumna laska jestes ktora cos o zywiu wie:) daj mi mejla to sie skontaktuje jesli chcesz:) w jakiej miejscowosci studiujesz??
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~katolik
[2009-09-22 21:46]
A tak zapewne określą Mnie ( i nie tylko mnie) wszelkiej barwy "komuszki", pacyfiści, anarchiśći i t.p. Jestem z jednej strony rasistą, ponieważ jestem przeciw leniom, nierobom, którym się "słono" płaci za tak zwane "nasze" pieniądze za ich "socjal". Ja rozumiem, są emigranci, co są naprawdę pracowici, zdolni i chcą normalnie uczyć się, pracować i żyć. Nie można wrzucać wszystkich do jednego "wora". Ale nie można się tak dawać w konia, jak to robią emigranci na Europejczykach. Chcesz jeść, pracuj, zarób. Ja rozumiem, zanim "stanie na nogi" można pomóc, ale nie cały czas tych pasożytów utrzymywać. Obejrzyjcie sobie program Cejrowskiego "Boso przez świat", albo poczytajcie Jego książki. W krajach tak zwanych "trzeciego świata" nie dają socjalu. Każdy się ima jakiejś roboty, i nikt głodny nie chodzi. Tam sobie ludzie też pomagają.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~leonka
[2010-03-07 13:34]
mlodzi z afryki teraz wzieli sie za sprzedaz narkotykow okrapny biznes tak ze jego tatus nie ma co sie martwic o jego przyszlosc nawet od malej szkoly az do studiow sa dobze zorganizowani opuscili taraz wielkie ilosci kokainy sa w obiegu rejony paryza sa zawalone tak truja spleczenstwo juz od wielu lat zaciagaja znajomosci z dziwczynami z polski czech i innych krajow zeby ich biznes prosperowal maja innea wizje na to spoleczenstwo dla nich ueropa sie nie liczy ani BIALI
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~leonka
[2010-03-07 13:39]
CO BURKE CHCESZ JEJ ZALOZYCZ METODA B CHARAKTERYSTYCZNA ty jestes z kad z syri czy z iraku?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~leonka
[2010-03-07 13:40]
CO BURKE CHCESZ JEJ ZALOZYCZ METODA B CHARAKTERYSTYCZNA ty jestes z kad z syri czy z iraku?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~WP14
[2009-09-22 14:56]
To we Francji są jeszcze Biali??? chyba tylko policjanci Biali zostali :)
Jakie dramatyczne sceny???? Dramat polega obecnie na tym,że za kilkadziesiąt lat Biali w Europie będą mniejszością i będą prześladowani choćby za swój sprzeciw wobec islamu itd itd, wtedy to będą dramatyczne sceny na porządku dziennym.
odpowiedz
pokaż 18 ukrytych odpowiedzi
pokaż 13 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Krzysiekk
[2009-09-22 17:05]
jeśli są tam nielegalnie, to zgodzisz się chyba, że powinni zostać stamtąd wywaleni? Bo ja tak.
Jeśli natomiast są legalnie, to nie ma sprawy - to samo dotyczy każdego innego imigranta, niezależnie od rasy, wyznania, koloru skóry, płci, narodowości, itp.
Osobiście uważam, że to imigrant powinien udowodnić, że jest danemu państwu potrzebny, ap rzede wszystkim, że się asymiluje i co pewien czas dostarczać dowodów na zachodzenie tejże asymilacji. Wtedy będzie pełnoprawnym obywatelem. Sam znam kilkoro imigrantów (innych ras), którzy są wartościowymi, cennymi obywatelami Polski i bardzo fajnymi ludźmi
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~wp14
[2009-09-22 17:52]
Z 1% ich to może coś tam sobą reprezentuje i są "cennymi obywatelami '" Twierdzisz tak, bo masz do czynienia z ich garstką, gdybyś miał żyć w społeczeństwie gdzie stanowiliby oni większość nie mówiłbyś tak o nich pozytywnie ani nie wierzył w żadną asymilację i dialog.Gwarantuje Ci to.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Krzysiekk
[2009-09-22 21:18]
ależ ja się z Tobą całkowicie zgadzam, jeśli mówisz o imigracji. I jestem przeciwny "polityce otwartych drzwi". Po prostu nie zgadzam się z traktowaniem jakiegokolwiek człowieka jak śmiecia ze względu na jego pochodzenie. Każdy ma swój honor, swoich Przodków, swoje tradycje i swój patriotyzm. Co nie znaczy, że musimy ich do siebie wpuszczać - bo NIE musimy i NIE powinniśmy, to wszystko. A jeśli już, to drzwi można otwierać tym, którzy udowodnią, że będą potrzebni krajowi i będą się asymilować. Ale to dotyczy, jak napisałeś, jednostek.
Pozdrawiam!!
PS. poza tym odróżniłbym mające dużą skłonność do fanatyzmu ludy islamskie (o czym przekonaliśmy się po 11. września 2001 roku, a także późniejszych zamachach w Madrycie i Londynie) od Żółtych Azjatów, np. Chińczyków, Wietnamczyków czy Kambodżan, bo to są przeważnie pracowici i uczciwi ludzie, ceniący ciężką pracę, edukację i dobre życie. Cóż... Budda, Konfucjusz czy Lao-Tsu uczyli czegoś znacznie lepszego, niż Mahomet.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~katolik
[2009-09-22 21:50]
Jestem z jednej strony rasistą, ponieważ jestem przeciw leniom, nierobom, którym się "słono" płaci za tak zwane "nasze" pieniądze za ich "socjal". Ja rozumiem, są emigranci, co są naprawdę pracowici, zdolni i chcą normalnie uczyć się, pracować i żyć. Nie można wrzucać wszystkich do jednego "wora". Ale nie można się tak dawać w konia, jak to robią emigranci na Europejczykach. Chcesz jeść, pracuj, zarób. Ja rozumiem, zanim "stanie na nogi" można pomóc, ale nie cały czas tych pasożytów utrzymywać. Obejrzyjcie sobie program Cejrowskiego "Boso przez świat", albo poczytajcie Jego książki. W krajach tak zwanych "trzeciego świata" nie daja socjalu. Każdy się ima jakiejś roboty, i nikt głodny nie chodzi. Tam sobie ludzie też pomagają, i radzą.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~leonka
[2010-03-07 13:16]
MASZ RACJE W 100% ja tez widze co sie dzieje we francji to koszmar szykuje sie do opuszczenia tego kraju za DUZA TOLERANCJA
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Abdul -Bul-Bul
[2009-12-18 06:43]
Pmóżcie polacy bidnym arabom
Jeżeli komuś żal arabów to niech im wysyła paczki.Nikt nie pomyślał co by to było gdy by tak do nas zwaliło się kilka milonów nie wykształconych głodnych arabów ? Oni są nie reformowalni ,zamykają się w swoich enklawach w których panuje szariat a mułłowie są jedyną siłą przewodnią tej gawiedzi. Kilka jat wstecz niemieccy Turcy chcieli pewien obszar niemiec wydzielic i założyć swoją autonomie. Jestem przekonany że francuzi wiedzą co robią. Od pewnego casu głodny islam wlewa się do europy ich rządy malwersują pieniądze z UE dane im na rozwuj przemysłu a głodny naród wysyłają na garnuszek zcywilizowanej europy. Szefowie żądów państw afrykańskich mają niesamowite pieniądze na kątach w szwajcarii a w kraju dzieci umierają śmiercią głodową. Uszczelnić granice ,wywalić wszystkich do domu , opornych zastrzelić . Alleluja
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~pasdevialance
[2009-09-22 16:11]
Pierdoleni rasiści
jak czytam co wypisujecie, to widzę,że ani I ani II wojna światowa niczego was nie nauczyła!!
módlcie się o przebaczenie bo usmażycie się w piekle, a ja modlić się będę żebyście w przyszłym życiu urodzili się w najbiedniejszym kraju świata a gdy wasze dzieci już nie będą miały co jeść i pić żebyście emigrująci spotkali się z teraźniejszym sobą!!!brzydzę się wami
odpowiedz
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~katolik
[2009-09-22 21:59]
A tak zapewne określą Mnie ( i nie tylko mnie) wszelkiej barwy "komuszki", pacyfiści, anarchiśći i t.p. Jestem z jednej strony rasistą, ponieważ jestem przeciw leniom, nierobom, którym się "słono" płaci za tak zwane "nasze" pieniądze za ich "socjal". Ja rozumiem, są emigranci, co są naprawdę pracowici, zdolni i chcą normalnie uczyć się, pracować i żyć. Nie można wrzucać wszystkich do jednego "wora". Ale nie można się tak dawać w konia, jak to robią emigranci na Europejczykach. Chcesz jeść, pracuj, zarób. Ja rozumiem, zanim "stanie na nogi" można pomóc, ale nie cały czas tych pasożytów utrzymywać. Obejrzyj sobie program Cejrowskiego "Boso przez świat", albo poczytaj Jego książki. W krajach tak zwanych "trzeciego świata" nie daja socjalu. Każdy się ima jakiejś roboty, i nikt głodny nie chodzi. Tam sobie ludzie też pomagają, i daja sobie rade. Nawet niepełnosprawni. Bo tak tylko by dostawali kase i się byczyli. A tak mają zajęcie. Pozdrawiam, i więcej rozsądku.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~kasandra
[2009-09-24 09:26]
a coś ty zrobił dla tych ludzi ... prócz napisania tego postu... pomogłeś komukolwiek ... tak o sobie ?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~kasandra
[2009-09-22 16:26]
a na stare lata ...będą wam pielęgniarki Pakistanki tyłki podcierać... bo życie nie znosi próżni... inteligenci od przyszłości...
odpowiedz
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Piotras
[2009-09-22 16:39]
głupi jesteś jak myślisz że oni jadą przez pół świata po to żeby tu ciężko pracować
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~kasandra
[2009-09-24 09:24]
a niby po co by mieli by jechać przez pół świata... jak nie do pracy ... przecież u nich jej nie ma... a jeśli chodzi epitet głupi ...to się zastanów nad własną inteligencja ...i naucz się dodawać 2 do 2...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~urabura
[2009-09-22 16:04]
I słusznie!
Dziwne, że tylko kobiety bronią śmierdzieli! To są zwierzęta!. Rozmnażają się tak samo(mam nadzieję, że zwierzęta się nie obrażą). Zobacz polska kobieto jego dom i rodzinę, a później się wypowiadaj. To jest bydło!!! I żyją u siebie jak bydło!!!
odpowiedz
pokaż 4 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Mike
[2009-09-22 16:22]
Dziwne?? Pamietaj kobiety szczegolnie zakochane nie kieruja sie rozumem,tylko emocjami....Wiekszosc tych islamistow i afrykanow uwielbia biale kobiety,bo moga im one dac namiastke normalnosci i lepszy status spoleczny...kobiety zas o tym nie mysla,nie wiedza,ze czesto sa naciagane i mamione tanimi komplementami......Chcesz zabic narod-rase??-posiadz jego kobiety...A biale kobiety sypiaja ze wszystkimi......To kogo imigranci z afryki i azji nienawidza najbardziej to bialy heteroseksualny mezczyzna,bo to on jedyny jeszcze staje im na drodze do pelnego podboju Europy.....Oni kochaja biale kobiety,a dla biednych bialych polek ,,opalony,, hindus ze slamsu jest prawie tak egzotyczny jak wloch.....Niestey kobiety nie mysla zbyt wiele przynajmniej w tych sprawach...Zauwaz,ze muzulmanie i inne religie zazwyczaj trzymaja swe kobiety w domach.....My zas na odwrot....Poziom naszej cywilizacji dobil punktu zwrotnego i teraz nasza wolnosci i tolerancja obraca sie przeciw nam.......
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~urabura
[2009-09-22 16:48]
Dokładnie mi o to chodziło! Tam jest naprawdę straszny syf! Dlaczego biali nie emigrują do tych krajów? Musimy się trzymać razem. Inaczej biała rasa zginie. Niech oni gniją u siebie i dadzą nam spokój.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Brawo :)
[2009-09-22 16:53]
Dziś przemówiły pałki, byśmy mogli za lat kilkadziesiąt być nadal Europejczykami. Serce rośnie gdy widzę dzielnych policjantów zatrzymujących dzikusów.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~kasandra
[2009-09-24 09:20]
kto niby będzie tym europejczykiem ... jak większość facetów to geje ...a drudzy nie maja czym zapłodnić... albo nie chcą... ...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~11 rybka
[2009-09-22 16:16]
do ~studentka~
chyba nie wiesz o czym piszesz. to nie chodzi o rasizm ale pracuje w firmie transportowej gdzie mnostwo naszych aut jezdzi do anglii wlasnie pociagiem z calais do folkestone. wiesz co sie tam dziej??? kierowcy boja sie zatrzymac w poblizu. jak stana na stacji benzynowej lub parkingu to od razu emigranci laduja sie na oski w naczepie jak chcesz ich wygonic to z krzakow wyskakuja ich koledzy i rzucaja kamieniami - wiesz ile szyb wybili w naszych autach i ilu kierowcow pokaleczyli? a wiesz ile bylo przypadkow zatluczenia kierowcy tira prawie na smierc przez tych emigrantow? mozesz ich nie zganiac z osiek i mozes z nimi przejechac jak cie zatrzymaja na tunelu obojetnie czy po francuskiej czy po angielskiej stronie to masz do zaplaty jako kierowca 2500 funtow. I TY SIE WYPOWIADASZ NA TEMAT RASIZMU????? najpierw tam [ojedz i zobacz i wtedy zabieraj glos a nie lituj sie nad ludzmi (obojetnie jakiej rasy) ktorzy tak naprawde dla wlasnego interesu krzywdza innych i niszcza cudze mienie
odpowiedz
pokaż 6 ukrytych odpowiedzi
pokaż 1 wcześniejszą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~KRISMAR
[2009-09-22 16:37]
Brawo,powinni ich wszystkich na Madagaskar wysłać.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~vss
[2009-09-22 16:57]
Ale czy to my narobiliśmy im te dzieci ? To jakieś szukanie jelenia.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~11 rybka
[2009-09-22 17:35]
do tej pory bylam w 4 biednych azjatyckich krajach i wiem jakie tam panuja warunki i wiem jak tam jest tanio - czyli jak niewiele kosztuje zycie. jezeli kogos stac bylo zaplacic 10 tys euro za przedostanie sie do calais TO O JAKIM BRAKU MOZLIWOSCI WYKARMIENIA DZIECI MOWIMY???? ILE LUDZI W POLSCE MA TYLE PIENIEDZY NA KONCIE?? GDZIE ZYCIE JEST DUUUUUZO DROZSZE NIZ W KRAJACH SKAD POCZODZA CI EMIGRANCI. w zeszlym roku bedac w jednym z azjatyckich krajow ja jako turystka zaplacilam za odbiad w knajpie dla dwoch osob dwudaniowy z napojami w przeliczeniu na polskie 25 pln!!!! jako turystka wiec na pewno duzo drozej niz mieszkancy. wiec jak ktos ma 10 tys euro to sorki ale nie zal mi go absolutnie a szczegolnie ze naprawde sa zagrozeniem i to powaznym dla innych. sama dwa razy jechalam pociagiem calais - folkestone i widzialam co sie tam dzieje jak tylko czaja sie w krzakach przy autostradzie - widac ich juz od dunkierque do samego pociagu. i to jest problem i popieram Francuzow ze w koncu cos z tym zrobili
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~kasandra
[2009-09-22 18:47]
polecam film "przeznaczone do burdelu" ...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~11rybka
[2009-09-23 20:25]
a ja proponuje przejechac sie do calais na parking w transmarck - szczegolnie wieczoremi wtedy mozna podyskutowac. czytanie ksiazek, ogladanie filmow i sluchanie wiadomosci zawsze znieksztalca obraz rzeczywisty. mozna sie o czyms wypowiadac jak sie czegos osobiscie doswiadczylo lub widzialo. wiec proponuje wycieczke. pozdrawiam
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Miras
[2009-09-22 14:19]
Francja liberalna jest tylko na papirze.
W rzeczywistości to bardzo rasistowski kraj.
odpowiedz
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Krzysiekk
[2009-09-22 15:43]
od kiedy egzekwowanie prawa to "rasizm"?? Francja ma pełne prawo decydować ot ym, kogo przyjmie, a kogo nie. Skoro ci ludzie łamali prawo , to należało ich deportować, koniec, kropka.
W żaden sposób nie usprawiedliwia to natomiast napaści rozmaitych bojówek na obcokrajowców.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Wojtek
[2009-09-22 22:07]
Skoro przyjechałeś do jakiegoś kraju, to dostosuj się do w nim panujacego prawa i kultury. Oczywiście nie należy zapominać z kąd się przybyło, i kim się jest. Ale teraz jesteś Francuzem, Anglikiem, Niemcem, i tutaj żyjesz. A nie swoje dzikie "prawa" i zwyczaje wprowadzasz do cywilizowanego świata. Zapewne określą Mnie rasistą ( i nie tylko mnie) wszelkiej barwy "komuszki", pacyfiści, anarchiśći i t.p. Jestem z jednej strony rasistą, ponieważ jestem przeciw leniom, nierobom, którym się "słono" płaci za tak zwane "nasze" pieniądze za ich "socjal". Ja rozumiem, są emigranci, co są naprawdę pracowici, zdolni i chcą normalnie uczyć się, pracować i żyć. Nie można wrzucać wszystkich do jednego "wora". Ale nie można się tak dawać w konia, jak to robią emigranci na Europejczykach. Chcesz jeść, pracuj, zarób. Ja rozumiem, zanim "stanie na nogi" można pomóc, ale nie cały czas tych pasożytów utrzymywać.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~KOZAK
[2009-09-22 16:26]
WON DO SWOICH CHORYCH PANST
WON WON WON
Brudasy lenie i przestepcy ,
Nie wstydzcie sie byc rasistami , Rasizm byl i bedzie bo sa powody !!!!
Latwo krzyczec jakie to plytkie kiedy nie mialo sie kontaktu z czarnuchami pakistnczykami i innym brudem ,
kto raz pozna ich, ich podejscie do zycia, do pracy i DO NAS BIALYCH ten zrozumie gdzie ich miejsce,
won na zawsze !!!
white pride world wide
amen
odpowiedz
pokaż 3 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Janiczek
[2009-09-22 16:50]
Zetknąłem się, sam i osobiście z ich "odmiennym" podejściem do życia i pracy i do białych. Jako rasista uogólniasz całą społeczność z negatywnymi zachowaniami na jakie się natknąłeś. I yto jest właśnie płytkie :) ... dla Ciebie nie było by płytkie uogólnienie całego naszego narodu jako pijaków i złodziei???? Było by i jako Polak odbiegający od tego stereotypu czuł byś się oburzony i tak dalej i tym podobne.
Spotkałem też paru "kolorowych" którzy są BARDZO porządnymi ludźmi, wykształconymi ...
nie traktowali mnie jak białego śmiecia.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ADA
[2009-09-22 16:54]
Ocena: 0 [0]
~Artur
[2009-09-22 21:29]
Poprawni politycznie "lewaczki", pacyfiści nazwą Ciebie rasistą, jeśli jesteś tylko przeciwko chamstwu, nie robom itp.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~As
[2009-09-22 17:04]
A nie prościej było spuścić bombę?
Po co tyle zachodu?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Sprawiedliwy
[2009-09-22 16:53]
Uwazajcie .... !!!!!!
Widzialem jak dziecko usypiali modlitwami islamskimi, na glos, tak zeby wszyscy slyszeli. Nawet tutaj sobie pozwalaja. Dostaja mieszkania, pieniadze na zycie i se robia co chca. A jeszcze tu mafie czeczenska mamy! Kiedys trzeba powiedziec stop! Juz dosc tego!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~xxx
[2009-09-22 16:47]
NARESZCIE KIEROWCY TIROW SIE CIESZA
NARESZCIE !!! WIECIE ILE CI IMIGRANCI NAROBILI PROBLEMOW KIEROWCOM CIEZAROWEK.SAM WIEM BO JEZDZILEM I TAMTEDY PLYWALEM I TO DOSC CZESTO POCIENTA PLANDEKI,ROZWALONY TOWAR,I KARY JAK KTORYS DOTARL DO ANGIELSKIEJ KONTROLI WIEC BRAWO DLA FRANCUZOW
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Kazik
[2009-09-22 13:18]
Wreszcie, brawo!!!!
Wiecie jak to się odbywało do tej pory? Anglicy łapali nielegalnych emigrantów na "tirach" i odsyłali ich do Francji. Francuzi ich wypuszczali i ci znowu próbowali dostać się do UK i tak w kółko dziesiątki razy. Wiele polskich firm musiało płacić kary przez tych emigrantów, a i były przypadki, że polscy kierowcy dostawali nożem lub byli bici. Mam nadzieję, ze teraz Francuzi odeślą tych emigrantów gdzie trzeba.
odpowiedz
pokaż 10 ukrytych odpowiedzi
pokaż 5 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~obserwator
[2009-09-22 15:16]
To mi przypomina końcuwkę lat 40 w Polsce. Podczas snu przez twoje podwórko przemaszerowali WYKLĘCI .Nie zgłosiłeś na UB poszedłeś siedzieć.Zgłosiłeś na UB przyszli do ciebie nocą WYKLĘCI z wyrokiem
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~j
[2009-09-22 15:36]
sam jesteś śmieszny, do tego nie masz pojęcia o Afryce; poczytaj sobie trochę, zanim zaczniesz gadać głupstwa; i pamiętaj, że Afryka to kolebka gatunku ludzkiego, więc trochę więcej szacunku...
a takie kraje jak RPA były krainami mlekiem i miodem płynącymi tylko dla wybranych, kosztem większości;
do większości dramatów w Afryce doprowadziło stworzenie w sztuczny sposób, państw w obrębie których znajdowały się tradycyjnie antagonicznie do siebie nastawione grupy etniczne;
to biali nauczyli czarnych kraść i mordować na taką skalę, wyeksploatowali kontynent do granic możliwości, zniszczyli przyrodę, tradycyjne relacje między narodami a Ty tu mówisz, że tak wiele Afryka białym zawdzięcza;
puknij się w łeb i się ciesz, że Ciebie to wszystko nie spotyka; że masz jedzonko, wodę i schronienie; bo nie musi być to wcale dane na zawsze, także uważaj...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~j
[2009-09-22 15:42]
nie czepiam się argumentu o kierowcach, których nie powinno się karać tylko chronić; a na utrzymanie powinni sobie wziąć imigrantów rządy krajów, które miały kolonie rozsiane po całym świecie;
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Krzysiekk
[2009-09-22 16:19]
kolonizacja była głupia, szkodliwa i niepotrzebna, nie należy na siłę "rozwijać" regionów, które sobie tego nie życzą. To samo dotyczy narzucania demokracji innym kulturom (choćby w wydaniu USA w Afganistanie czy Iraku), itp.
Ale to nie znaczy, że mamy pozwalać na ŁAMANIE NASZYCH PRAW. Prawo jest prawem i trzeba go przestrzegać, czy to w Polsce, Francji, czy USA. Wkurzają mnie ludzie, którzy to prawo łamią, bo uważają, że im "wolno". To samo dotyczy tych imigrantów we Francji oraz tych Polaków, którzy wyjeżdżają do USA na wizie turystycznej i zostają tam nielegalnie. Nie ma to nic wspólnego z rasizmem i czyimkolwiek pochodzeniem.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~???
[2009-09-22 16:44]
Dlaczego powinny?! Jedyne co muszą to chronić swoich obywateli...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Alex
[2009-09-22 16:38]
Francja to porzadne panstwo!
Dobrze, ze zlikwidowali to zbiorowisko-nic dobrego tam nie bylo. Popieram takie postepowanie. :) Brawo Beeon!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Raj
[2009-09-22 16:36]
BRAWO FRANCJA!!! Proponuję, by każdy obrońca "praw człowieka" wziął sobie po jednym z tych nielegalnych koczowników do domu i niech go tam karmi, ubiera i kształci...niech łoży na jego utrzymanie, gdyż ja nie mam najmniejszego zamiaru płacić podatku na jakichś nierobów szukających darmowego utrzymania w Europie!!! To pisałem Ja, rasista-realista!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Alibaba
[2009-09-22 16:36]
Problem w tym, ze ci tzw. emigranci nienawidza europejczykow, nieasymiluja sie, mnoza na
potege a ich najwiekszym marzeniem jest zabijanie niewiernych.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~hitler
[2009-09-22 16:17]
dziękuję wam za wsparcie
co prawda będziecie ze mną smażyć się w piekle, ale biała czysta rasa pozostanie białą...
szkoda,że nie żyliście wcześniej- wygrałbym wtedy wojnę....
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~kasandra
[2009-09-22 16:35]
uzbierałbyś sobie niezłą armie ... jak widać po komentarzach tych czyściochów rasowych...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~karol
[2009-09-22 16:35]
Wypier.....
I żeby nawet smród nie pozostał po tej islamskiej hołocie.
Europa wolna od islamu taką powinny odziedziczyć po nas nasze dzieci.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~xxx
[2009-09-22 16:34]
dobre
super tekst ,oby nigdy do takiej sytuacji nie doszlo
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Viva Le Pen
[2009-09-22 16:31]
To kropla w morzu potrzeb.
Francja już nie jest biała, wystarczy tam pojechać. Przybłędy zniszczą Europę.
odpowiedz